今日係我歷史性黎3個月入面訓得最晏
8:00鐘起身,,真舒服,,>廿<
跟住就去左食早餐+穿耳
$30蚊穿耳,,真砥
但好驚+有少少痛
穿完我差d云低
又好似想嘔咁
好彩媽媽扶住左我
過左15mins先好返d
嚇死
then搭火車去銅鑼灣
去左皇后碼頭
好懷念呀,,唔好demolish左佢la >w<
跟住就去左工展會
勁左人,,迫死lo
呀媽呀爸不停咁話砥
係咁買,,買左3大包先走>o<
6:45同katie一齊搭273a去酒樓
我地12個人一路打一路講笑
(我,文雅,雅妹,james,賓賓,6文him,菜菜,碩,katie,kathy,wilson,dodo)
當中呀菜做左電燈泡,,好光呀!!!!xddd
宜我又係比人玩既對象 =.=""
文雅媽既招待真好 ^u^
9點幾我地走人
去搵地方落腳
一路行班男仔一路扮色魔
好笑,,賓賓扮得最似,,,xDD
宜dodo佢地就不停咁扮鬼嚇我
我地最後坐低左玩killer
但去到10幾媽媽要我走人
最後比我傾掂數,,,可以遲d走,,,xddd
玩玩下我地成班人集體去廁所
then玩true or dare
爆左勁多一為人知既密密
但爆左全班就要甩......
hoho~~
最後11:25搭的士走人
that the end of my happy holiday
新年再玩過la |