| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 11 月 13 日 星期一  |  |
|
2006-11-13
|
金日很不開心牙"
亞寶唔係度"傷心"
係到黎,,都冇野"
仲係度廣咕你牙ma x gag gag"ke,,
d堂勁悶,,
中屎堂完左,,亞PO走左
中文堂,,好掛住佢牙"POPOPOPO...
話咁快到左LUNCH"
俾O記玩牙"
係咁話我同LKY"黑人憎!!!
LUNCH完左"
一直悶悶不樂,,
見到D野"
令我UNHAPI/.\"
好灰...灰..
一直係度中"
個樣勁唔HAPI"
TOBY竟然問我係唔係諗住堯堯"
O 左"=="
放學,,
要自己回家"
LONELY.....
很灰牙!!!
|
E+係︰2006-11-13 07:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 12 日 星期日  |  |
|
KAI針的一天"""
|
金日好開心"
朝旱早同牙PO,,YONG X2,,KABIE去跑步"
其實係係度玩,,
跟著去左KFC食早餐"正爆"
THEN,,係勁勁影相"
想睇"睇上面"
跟著就走嚕"
返黎沖涼洗頭 "
出街WIF曾&KAM"
影左好多相"
睇上面TOO"
我竟然係圖書館見到LKY"
SHIT"俾我見到佢"
P.S.
好開心牙金日"
THZ...PO,,YONG,,KABIE,,曾曾,,KAM陪我牙"^^
開心/\/\" |
E+係︰2006-11-12 07:51 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006-11-12
|
非君不嫁
和他消失火花心要硬拖拖拉拉心要死
凡事也有限期 捏緊一泡空氣
縱使死心蹋地 仍受氣
假使爭氣 往事當一套戲
和他一起假使不快樂應該早一點跳機
無謂傷到真氣 就當純屬運氣
沒那分權利擁有他 純嬉戲
我的傷悲 獨個看戲要哭至想起
忘記了他 卻極愛他
我甚至想非君不嫁
還幼稚到心底無瑕
然後給他刮花
既沒有他 也別愛他
自由地逛過雪月與風花
真愛若必需公價
如果那代價不菲也不怕
和他分手等於給我尋找新風景不要緊
磨滅當初心癮 便發現誰亦襯
別理會誰贈愛情運 誰走近
煥發身心 忘記過去也不算損失
要放生他 才讓我內心一朵花萌芽
新情人也許能代替他
想 定會想他
我甚至想非君不嫁
還幼稚到心底無暇
然後給他刮花
既沒有他 也別愛他
自由地逛過雪月與風花
真愛若要等一下
隨心放任免得牽掛 不怕
未來一位總會等待我 別怕 | |
E+係︰2006-11-12 07:55 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 65 | »
|