| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
勁俾人打.\/.
|
7.11.2006
金日好慘lor"
勁俾人打"
俾toby&堯堯屈要請佢地食彩虹糖= ="
佢地變態嫁"拎我d pen俾LKY"唔洗寫野嚕"=3="
好慘牙"
lunch,,
方"日"朗叫我唔好廣粗口"
我冇理到佢"
照爆粗"跟著打左我兩巴"食屎大嫁"慘...!
跟著alum冇lala行過黎想除我條P富"HELP!!!!!
金日勁俾人打"
放學,,
同曾曾,,KAM落左HONG SING食野野"
跟著佢地拉左我返學校"KAI的!!
明明綠燈 轉眼變成紅燈
抬頭前望去 對面馬路如此吸引
逐秒等 心急總加倍的難行
難道我 要必先壯烈地犧牲 去換吻
|
E+係︰2006-11-07 05:54 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 6 日 星期一  |  |
|
出左MK/\/\"
|
6.11.2006
金日朝早係大家樂食早餐"好味XD"
跟著HEA左陣"出左MK"
好多都未開"
話咁快就食LUNCH"
同MA子去左PIZZA HAT食"爆好味喔!!!
跟著去左旺中"BUY左巧多野"
KAI針>3<"
P.S.
琴日果條某利"整到牙寶唔開心牙"
我睇左你個XG"你好過份LOR"
爆粗WO"仲要話自己都唔想爆粗"=O="KAI嫁???
我睇完好想打9你LOR"你食屎大嫁??? |
E+係︰2006-11-06 03:47 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 65 | »
|