--------------------------------------------------------------------------------


|
Oo.你總是用右手牽住我** |
| 2006 年 4 月 30 日 星期日 | ![]() |
今日返左學校練舞.........其實只係練左一陣炸 一開始個陣,我地個o個都係到唱歌.............Rainie呀 之後,去左食lunch,2:00幾-3:00到喇,見到Hiko個班好齊呀,不過好抄社個d 之後我地就發憤喇.......狂係到練,好勁呀 之後ocean又同我地講,佢地班琴日先揀定歌 突然覺得我地班好勁呀.......................... >< 算喇,今日冇咩講 P.S.唔知今日係小食館佢地講左D咩呢? P.S.原來人地知我地唔LIKEY佢...........DIARY講曬 無奈..........................算喇都係!!! |
| [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |