-------------------------------------------------------------------------------- Oo. 炸旦@黃社三寶.....日記**

write member forum login logout

【1A︽永遠係最好既﹏〞 part 2

2006 年 7 月 16 日  星期日 晴天

琴日講到     1A與MISS FUNG

其實開學冇耐直至MISS FUNG講既一句:我已經好努力去討好你地!我都唔係好LIKEY佢,可能唔只我TIM,有好多人都係,不過又唔知道個原因,有可能係因為佢成日痴埋班仔到個D喇........不過宜家我對佢已經改曬觀喇

1A同MISS FUNG既大事,唔只係有好多既經歷,重有一次整到佢喊,我地搵左好多人一齊去同佢SAY SORRY

個次,係LUNCH TIME講緊聖誕聯歡D食物點好,最終結果就係"到會"喇,好似要成$1200到喇,不過班會財赤緊,SO就計下每人要夾幾$,1200/42=28蚊左右   之後JASON就講左句:班主任同協班唔洗夾錢咩?    MISS  FUNG話:我平時BUY野比人地,有冇收你地錢呀?枉我同MISS WU重夾錢係聖誕聯歡BUY禮物送比你地........之後就喊住走喇,有人話FELIX上過7樓講左D野,令MISS FUNG更加唔開心,不過唔知講左D咩...............MISS FUNG連之後個3堂都冇去上呀,班主任節都係MISS WU黎,佢同我地講左好多野.....跟住放學我地就搵左好多人去7樓同MISS FUNG SAY SORRY喇

呢次係FROM.1以黎MISS FUNG喊過既一次........不過MISS FUNG講得岩既,我地花小小錢同時,MISS都用左好多錢去BUY野比我地!既然有得選擇,黠解唔揀洗小小錢,等自己留返個FROM.1美好回憶呢?

之後個D日子我地都好開心,我地1A既課室一樣咁嘈,咁開心,D人係到講笑,一樣咁團結......

最後係12/7/2006,即係結業禮,我地(蕉,KUBY,MANDY,我+我細佬)都整左份禮物=一張卡,我地整完之後就叫D人簽名,想係放學之前送比MISS FUNG,不過D人唔肯簽......就黎放學佢地都係唔肯,最後出"殺手揀"喇,派出魚中浩拉MISS FUNG出課室同佢傾計,直至我地簽完......個刻個O個都走黎簽名,我突然好感動,想大喊一場,不過個時應該開心,多過喊......SO我選擇大笑!!!不過MISS FUNG收左張卡之後講左好多野,好感動,我想叫佢唔好再講,我怕我會喊!!!不過我見MISS FUNG已經眼泛淚光,SO我唔可以喊

FROM.1真係比左好多好好好美好既回憶我,不過我地都激嬲MISS FUNG好多次,E.G:IS堂拎1分......好多,多到唔記得

下年會唔會又係咁團結?咁開心呢?咁嘈?

宜家我冇咩想,只係想可以時光倒流,重新開始過,令1A D人個O個都可以入2A

 

TO:MY NO.1班主任   MISS FUNG & 友誼不滅的1A同學

FOREVER FRIENDS

 

 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 20 | »

暱稱: 炸旦@黃社三寶
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

朋友

尚無任何好友
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930