--------------------------------------------------------------------------------



|
Oo.做唔曬既功課** |
| 2006 年 4 月 21 日 星期五 | ![]() |
今日得返我一個人係屋企,係到聽歌,做功課 不過做極都做唔曬咁,好多唔識呀......... 又幫阿蕉同mickey做和事佬,阿蕉解封左mickey 我封左陳健華,因為佢同tomato亂講野........我唔會原諒佢地架 就算係講都唔好咁過份呀............ 做功課喇.....BYE BYE |
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |