--------------------------------------------------------------------------------



|
Oo.mandy生日&細佬去camp** |
| 2006 年 4 月 20 日 星期四 | ![]() |
今日細佬去camp喇,屋企將會得返我一個,因為阿爸阿媽返曬工....... 今日同細佬返學,隨便返學校幫mandy慶祝生日....... 點知細佬唔記得係部camera到寫名,咁咪叫kary幫我地bring lable囉 不過佢又鬼死內先到,細佬都入左學校喇.......好掛住細佬呀!!!唔知佢點呢 咁mandy到左喇,我負責bring mandy去toilet等蕉&kary電話 不過又重複左我生日既悲劇.....點唔到"納捉"呀 之後冇點到就切蛋糕.....食完之後就做project,mandy好慘呀,生日重要比人叫畫畫,我同阿蕉係個水樽到寫mandy同siu k d野 之後有班高form(boy)企係張椅到射籃,比miss li見到就係到話佢地 跟住我就同阿蕉去左toilet洗手,返黎岩岩好見到miss li同kary&mandy講:做咩唔入去做project呀? 好無奈................之後我同kary送阿蕉返屋企,然後打的去新蒲崗,個司機唔識去,又要我講路線 去到,kary就打比蕉&mickey,3 line呀 點知又5肯i love u bor 之後kary就買左兩條mickey 電話繩,mickey pencilbag and then就走喇......... |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |