--------------------------------------------------------------------------------


|
☆★《偶遇*MANDY&林伯】㊣ |
| 2006 年 7 月 20 日 星期四 | ![]() |
今日返左學校學HIP HOP,D STEP OK喇,個阿SIR戴CAP好笑呀.....XD 之後我就同蕉,KUBY去小食館,,,,點知比我地見到MANDY同林伯,佢地XX呀? 食完,KUBY練波,我地4個去左慈中UY禮物比KUBY,佢23號生日呀 首先,BUY相簿 NEXT,BUY卡 THEN,BUY手鏈 AFTER THAT,BUY盒放禮物 點知個盒我地整極都整唔到,要搵個店員幫手 攪掂就去左X險樂園,,,,,好好玩呀.....]]* THEN返學校叫曾SIR幫手比份禮物KUBY 之後之後就去左M記喇,食食下KUBY打黎,話轉過頭就黎 點知佢個頭太大喇,轉左好耐先黎,咁係我地想走之際KUBY黎喇 佢個樣好開心,,,,,,我都好開心 阿媽間SHOP 10:00幾先收 唉.......算喇 P.S.唔知D人記唔記得1118幫阿蕉慶祝生日呢? |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 20 | » |