--------------------------------------------------------------------------------


|
【♀無知♂總比〝成長〞好⊿∮】 |
| 2006 年 7 月 21 日 星期五 | ![]() |
今日一早就比人『打』,,,,,,,不過係玩架姐,因為今早唔知醒 之後就食早餐—一個面包,,,,,之後就得返我同細佬係屋企,不過已成家常便飯喇 細佬用完電腦就比左我,我一面同阿蕉傾電話,另一面同MIC,KIN,林伯傾MSN 從MIC到得知一個驚人消息,不過唔講得,XD 同阿蕉傾電話之外,就同MIC&蕉傾MSN......MIC好似當我唔係到咁 成日叫阿蕉做HONEY,老婆仔等...........嘔呀 重要話係家常便飯,真係痺呀 點知傾傾下,MIC又改左個名叫 米老鼠 咁我同佢講不如改做 蕉蕉係我HONEY同老婆仔呀 笨 黠知真係改,,,,,我話佢笨,佢自己又話自己笨 真白痴..............]]* 我估人地話自己XX個O個係我,,,,不過我冇認,只係估姐,所以我今日既金句係
【♀無知♂總比〝成長〞好⊿∮】 |
| [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 20 | » |