--------------------------------------------------------------------------------


|
▁▂▃▄▅▆大陸親戚黎左喇☆★◇◆ |
| 2006 年 7 月 22 日 星期六 | ![]() |
今日大陸親戚黎喇,,,一早6:00幾就比人叫左起身去接佢地,阿媽就推我同細佬上車去阿婆到先 8:00幾佢地終於黎到喇,then去飲茶,個o個同我同年,不過大過我既表哥,超瘦......咩都唔食 個表弟就跟住我同細佬,佢好有錢,比左好多錢我同細佬玩......聽日佢又有$300收喇 細佬好好彩咁抽左一部pop機,,,,,,個樣好似psp,不過內容就.....................其實都幾好玩既 晚上,,,,,舅母bring左個有錢佬既千金黎,,,,叫李琳琳,好cute呀 佢好想同我玩,我都想,不過岩岩比人鬧完,冇咩心情, sorry呀.............琳琳 但係佢好大小姐,話曬佢都係有錢女,算喇,係咁架喇 終於走喇,打的........返到屋企,去打badminton同volley(9:00幾)relax下 之後打完就開心曬,返到屋企就沖涼,沖完涼就咩都唔記得曬 阿蕉打黎,不過我啖氣未下,冇心情講電話,sorry呀 p.s.唉......一日比人鬧幾次,佢地好似唔鬧下我唔安樂咁 好在今日未食片皮鴨炸,d皮<<縮>>曬,好臭.........不過公公食左,希望佢冇事喇,攪到舅父好擔心,係到鬧個d人...... 之後個經理見到就請我地食炒飯..... 今日同香港d表哥玩得好開心呀......大陸個表弟都ok呀,冇我諗咁差,佢成熟左好多....... 個表哥就...................好自閉,佢一落到黎過馬路都要佢細佬拉住佢,佢重叫佢阿爸摸下佢心口位....黠知佢個心卜卜咁跳 超細膽呀........................]]* 無奈........!!!!!! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 20 | » |