--------------------------------------------------------------------------------


|
人生最豐富既一餐﹄* |
| 2006 年 7 月 26 日 星期三 | ![]() |
今日9:30就出發去婆婆屋企,由葵涌村行去大窩口搭巴士 因為搭左幾日的士,唔可以再搭lo 咁要行一條好長好長既樓梯,行到最後幾級,阿媽叫我幫佢係手提打幾隻字 點知我太專心喇,差左兩級樓梯跌低左,傷左一隻手指同左腳 聽日重要去hip hop,唔知點好 算喇,,,,,,無論點都好我都要去 之後去到婆婆屋企,痛到我行唔到,so冇咩去街,只係係屋企無聊過一日 5:00喇,去荃灣千色店行到7:00,舅母狂問我想買咩,佢買曬比我 我咪話唔洗囉,個琳琳就買好多 之後7:00就去x香酒家食飯(又出街食喇,,,,,唔肥就假喇) 叫左個套餐,有11樣野,個到d服務好好架...... 凍-------有人幫你披斗蓬(呢樣我試過) 如果你放件衫係椅背-------會有人幫你套個套,唔洗弄髒 之後食野,,,,,好正呀!!!!! 1,食鴨(兩碟) 2,食翅 3,食乳豬 4,食象拔x 5.食東星斑 6,食節瓜乾瑤柱 7,xx伊面 8,唔記得 9,唔記得 10,壽包 11,水果 食完都係幾千蚊,,,,,,對舅母張白金卡黎講小小意思喇,,, 痴線架,張卡可以簽賬60萬 都唔知點用......所以今日狂叫我買野 食完飯之後,走走走走, 我地一家去千色店,舅母佢地一家同琳琳返北角,婆婆同大陸叔屋企 千色店,阿媽買bag,我同細佬各一隻碟,,,,行去打的個陣,入左間店(我)買衫褲 買完先返屋企.........................
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |