-------------------------------------------------------------------------------- Oo. 炸旦@黃社三寶.....日記**

write member forum login logout

人生最豐富既一餐﹄*

2006 年 7 月 26 日  星期三 晴天

今日9:30就出發去婆婆屋企,由葵涌村行去大窩口搭巴士

因為搭左幾日的士,唔可以再搭lo

咁要行一條好長好長既樓梯,行到最後幾級,阿媽叫我幫佢係手提打幾隻字

點知我太專心喇,差左兩級樓梯跌低左,傷左一隻手指同左腳

聽日重要去hip hop,唔知點好

算喇,,,,,,無論點都好我都要去

之後去到婆婆屋企,痛到我行唔到,so冇咩去街,只係係屋企無聊過一日

5:00喇,去荃灣千色店行到7:00,舅母狂問我想買咩,佢買曬比我

我咪話唔洗囉,個琳琳就買好多

之後7:00就去x香酒家食飯(又出街食喇,,,,,唔肥就假喇)

叫左個套餐,有11樣野,個到d服務好好架......

凍-------有人幫你披斗蓬(呢樣我試過) 

如果你放件衫係椅背-------會有人幫你套個套,唔洗弄髒

之後食野,,,,,好正呀!!!!!

1,食鴨(兩碟)

2,食翅

3,食乳豬

4,食象拔x

5.食東星斑

6,食節瓜乾瑤柱

7,xx伊面

8,唔記得

9,唔記得

10,壽包

11,水果

食完都係幾千蚊,,,,,,對舅母張白金卡黎講小小意思喇,,,

痴線架,張卡可以簽賬60萬

都唔知點用......所以今日狂叫我買野

食完飯之後,走走走走,

我地一家去千色店,舅母佢地一家同琳琳返北角,婆婆同大陸叔屋企

千色店,阿媽買bag,我同細佬各一隻碟,,,,行去打的個陣,入左間店(我)買衫褲

買完先返屋企.........................

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 20 | »

暱稱: 炸旦@黃社三寶
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

朋友

尚無任何好友
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031