--------------------------------------------------------------------------------


|
無︽〞奈* |
| 2006 年 7 月 28 日 星期五 | ![]() |
今日10:30要返學英語文法,,,,,點知落大雨 係呢個竹園65號小巴到已經有雨喇,重諗住約蕉係我地[[離別]]既地方一齊行返學校 之後我見冇咩雨,就即刻上車,點知9:30就返到去,,,,,一直都同蕉傾電話 佢10:00先到,,,,then我地去m記 去完就上304,見到41號,佢走lo,,,,,咁我地就上去喇 去到見到好多人,好似有d遲到既感覺 miss kwong教得幾好,有時都會講笑 上完12:30,,,,,同蕉去左小食館<------例牌菜黎架 XD 原本諗住搭車去阿ma屋企,,,,點知蕉叫我行返去,咁咪行囉 好在冇落雨..............行左差唔多9個字 去到mama到,冇咩做.....同蕉傾左一陣電話,2:30就同mama去左惠康 then then就得個坐.....6:30走去阿媽鋪頭 跟住就冇咩特別事,,,,,至細佬同婆婆失左蹤 阿媽打的去之後細佬就返黎喇,,,,,,無無奈,,,,]]* P.S.有人重未知我同X呃緊佢!!哈哈 P.S.有D人有話有野睇,到宜家又冇!!!哼 |
| [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |