--------------------------------------------------------------------------------


|
黃社add oil呀 |
| 2006 年 9 月 30 日 星期六 | ![]() |
今日返左去練舞,,,,蕉就同kary早d返去幫手整"xx(機密)" 我係葵涌所以早唔到,,,咪返12:45個場囉 返到去d xx好令呀!!!!影左唔少相...XD 之後練舞喇,好大風呀,吹到d毛巾飛走曬,笑到我地死,特別係啦啦隊隊長 break一陣之際,陳欣叫人出黎跳男仔個隻,,朱仔ok喇....大丸[好掂]...墨魚丸,灰熊個d就...喇 陳欣之後再叫大丸一個人自己跳,好笑呀.....then又叫f.1跳,得灰熊一個自己跳,笑爆嘴 之後有個f.1比大丸整傷左,朱仔要大丸送佢返屋企,要大丸幫佢揹背包tim 之後練到3:00到喇,陳欣要走,我地咪唔練囉,去左canteen,點知落大雨 走唔到,係canteen到坐,吹水,傑傑同阿成追逐個時撞左兩次門,好笑 佢又整爆佢個波,好大聲 朱仔問我地幾個對黃社有咩感覺,我地話:唔計個社長,其他都好好 咁成班人吹吹下,停左雨,就走 kary同我去左阿媽shop,直到我走 期間好好笑,我地趁阿媽出左去就係到練舞 細佬落到黎,重好笑 P.S.今日係高from面前一齊大踢爆,同小倩,kary,蕉..... P.S. Ringo,Mickey鐘意JK???!!! 一日笑唔停.......HEHE |
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |