今日我明明應該係係8點9起身嫁嘛!但係可能起身個陣濛茶茶咁啦...所以睇錯時間囉!咁起左身之後,就食嘛早餐先去KAI TIN間7~11到等陳文琪,梁嘉欣&余慧珊啦!然後就一齊去左百佳到買野啦!但係有D百佳又冇喎>>>>>>咁咪去左街市到買囉!跟住...買完之後,就返左去學校囉!今日D野全部都係生勾勾既!所以每一樣野都要自己洗囉!我就要洗D雞柳呀(好肉酸嫁),搞到我好想嘔呀!跟住...我地幾個洗完野之後,我就同左呀珊去透爐啦£咁呀陳文琪同呀嘉欣&逸如&李佩珊就去串野食啦!我同呀珊搞到隻手黑晒添呀!透好爐之後就可以燒啦....真係好開心呀!當有一D燒完之後,我幾個狂係到偷食添呀!^U^因為唔可以俾肥LEUNG知嫁!如果佢知道左既話佢會鬥我地嫁!不過,我地燒呢D野都燒足差唔多兩個鍾添呀!搞到男童軍黎我地先開始食咋@.@你估下我地整左D咩野食?!!我地就整左有一隻雞啦,雞串啦,金菇肥牛啦,番薯啦,仲知就有好多野食啦!總算都整得唔錯既!其實我最開心既就係我可以增加我同呀珊AND嘉欣既感情姐!跟住....放左女童軍之後,就要同D鼠鼠沖涼啦!沖完涼之後我地就出左去我婆婆到啦!真係好開心呀!因為除左可以見到婆婆之外,仲可以見到樂樂添呀!我MAMI仲買左D♂33俾樂樂同樂兒添呀!跟住食完飯之後,我地又有蛋糕食喎,個蛋糕都幾好味嫁!仲知今日就食到飽晒啦"^U^"
YUKI&劉溫我好掛你
地呀!幾時又可以再同你去街街呀!因為我想再占多次卜呀!+.+"
|