今日我同stephanie,yammie去左mk到行街街! 我地坐16號去mk 到左之後,, 就去左元綠到食壽司! 由兩點幾食到三點幾...哈哈 食完之後>>>就去左行街街! stephanie就買左33 我同yammie都唔係買左好多咋! 買完野之後,,就去左影貼紙相\\] ↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓ 影得我好樣衰呀! 不過影佢地就唔同喇'''' 影得好靚嫁))* 影完之後,,就坐車返屋企囉! p.s yuki下次同你去mk,好唔好呀?仲有加嘛溜冰呀?
今日我同stephanie,yammie去左mk到行街街!
我地坐16號去mk
到左之後,,
就去左元綠到食壽司!
由兩點幾食到三點幾...哈哈
食完之後>>>就去左行街街!
stephanie就買左33
我同yammie都唔係買左好多咋!
買完野之後,,就去左影貼紙相\\]
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
影得我好樣衰呀!
不過影佢地就唔同喇''''
影得好靚嫁))*
影完之後,,就坐車返屋企囉!
p.s yuki下次同你去mk,好唔好呀?仲有加嘛溜冰呀?