嗚..........到底幾時先有d好玩既野嫁?!!好悶呀!
一日到刻就接人返學,放學,教佢地做功課!
我覺得我屋企遲早就會變成兒童之家囉!
愈黎愈多小朋友呀!雖然係咁呀...但係都冇人陪我去行街街個d!唔通同佢地咩?!!
唉!我想快d到星期四呀.....起碼可以返學見下我d fd呀!
p.s yuki...劉溫&我d best fd我好鬼掛住你地呀!到底幾時先可以見到你地呀?