唉~~~~今日都唔知做乜呢???
冇啦啦就好似俾人鬧左一餐咁...個條友都kaikai地嫁!
叫我地係12點3返去練野啦!呢樣都冇乜問題既.....不過我地諗下諗下都唔齊人....就算練左都唔甲啦!
咁我咪打電話俾DOROTHY囉!佢又唔聽電話喎....我打電話俾佢之前係係半個鍾頭前打俾佢嫁!
係佢自己唔聽電話....就話要佢同謝綺瑩等左半個鍾先同佢講.....ELAINE仲話有冇搞錯添!
呢樣野搞到我而家好鬼亂呀!都唔知點算好!
p.s yuki...你又有野煩...我又有野煩...我地兩個都幾甲呀!不過唔同事件姐!>.<
|