今日又會無啦啦落雨既!不過都幾開心呀....因為呢兩日都連續有得收公仔囉!hehe"
今日呀.....果個miss se-to話我地好唔負責任喎╭☆仲話要通知家長添!跟住又叫我地係小息個陣去搵佢喎!
然後...個miss lee又出嘛黎!又話我地都要留低喎>>>唔係就要通知家長!好慘呀!
點知...我地去到個肥leung又唔俾我地入去,都唔知留係到做乜好!
咪走落去搵呀miss lee囉!話返件事俾佢聽....佢俾左兩筒糖我地...叫我地返屋企—咪煩住佢喎!
p.s yuki我好掛住你呀!記住上黎睇喎!
|