哈哈!今日真係好開心呀!因為我今日唔洗返學呀..hehe''我又可以訓到成12點幾先起身啦!起左身之後,就開左msn睇下有邊個係到啦!咁我見到凌bb係到...咪同佢嗨囉!佢又唔應人喎...咁落左街去食野囉!跟住....就接我表弟放學啦!咁我個表弟又未出黎喎...所以咪打電話俾凌bb囉!咪佢做乜係msn唔應我....佢話玩緊games喎>>>>所以咪唔知囉!咁我咪話佢囉!哈哈...抵死呀!
講完之後...咪去掃下貨囉!姐係話睇下有冇D野食買..^u^''不過都冇乜野岩我食!跟住返到屋企之後....咪囉左本書立左兩眼囉!都唔知點解愈溫就愈眼訓既?!!跟住到左差唔多六點到啦....我就約左我呀姨佢...陪佢去睇芽醫...順便我要睇嘛一份喎!聽到都想打冷震呀!咁入到去啦...呀姨就話佢睇先...不過我都跟嘛入去囉!咁呀姨就要洗芽既!跟住個醫生就唔知同佢整左d咩啦!就叫呀姨佢「浪口」啦!咁我又望住喎!嘩!見到呀姨佢係咁吐番晒d水出黎已經好想嘔嫁喇 ....仲要d水連嘛d血喎!嘩...勁恐怖呀!
咁好啦~~`呀姨佢整完就到我啦!個醫生就叫我坐上去張凳到喎!緊住就同我講話我要打針...不過會同我落d麻醉藥喎!就算係我都好驚囉!因為要打針呀....>.<睇完之後...就返屋企啦!雖然係話隻芽冇左係舒服d既...但係...個嘴就好似腫左咁...因為打左麻醉針呀!嗚............好痛呀!
p.s下次一定會搵嘛yuki陪我嫁!^u^''
|