~唉~今日要成八點半起身呀!因為我今日係第一日去學綜合英文班呀>>>>仲要係外籍老師教添\\\\入到去個課室到....果個miss知道我係新黎既....就猛禁係咁話俾我地個組聽我叫做carmen^u^''然後,又問我問題喎〤〤〤〤我已經有好幾條都聽唔明佢講乜添呀!搞到我都唔知點答佢好!不過,我都覺得幾好玩既}}}}}}}}上得多又冇壞處喎!+.+
好啦!上完呢個班之後就緊係返屋企嫁喇!返到去咪開電腦玩icq同msn囉!跟住.....我見到某某人on左,我咪問佢一d私人野囉!原先佢冇乜野嫁!跟住...又唔知佢發咩神經喎!無啦啦就走去鬧我喎!仲話我煩添!咁我咪話我幫人問姐!佢竟然勁串嘴咁話:「冇人叫你幫嫁!」唉~總之就好慘啦!幫人仲要俾人鬧喎!>.<
跟住....到左差唔多4點5點到啦!我就去左我呀婆到食飯………………食完飯又有蛋糕食喎!真係好開心呀!^u^夜d之後我就去左沙田到過夜囉!呀姨又買左對鞋俾我喎!我而家有成四對鞋咁多添呀!
|