今日我要十點9起身,因為今日係我母校既遊藝匯演,所以我同左yuki,劉溫一齊返左去囉!返到學校之後,我地見到好多老師喎!跟住....係個禮堂到又見到呀陳敏航&yuki個fd囉!跟住我就同yuki.劉溫一齊上左二樓到搵呀曾老師喇!順便我想睇下我D師妹今年跳舞跳成點啦!跟住再返落去睇遊藝匯演lor^u^''呢個節目完左之後,我就去左九龍灣搵我舅父.我呀媽,我呀姨,我家姐.....食完野啦!跟住就去左行左一陣街街,然之後先再去打保齡囉!不過可惜呀!我地去到個到只可以打得個半粒鐘咋>>>>>>>>>因為陣間有人比賽囉!咁我地再係個頭到行左一陣.然後先坐車去apm行!因為我對鞋爛鬼左,所以我咪叫我媽買對鞋俾我囉!我一共買左兩對呀!好開心呀!係舅父佢送俾我嫁!跟住食嘛糖水之後,大家先一齊散會!
yuki我好掛住你呀!你記住上黎呀!
|