今日MATHS堂有個呀SIR黎睇堂,果個MISS LEE勁扮野,平時叫人做野邊有唔該前唔該後嫁!今日因為果個呀SIR係到咋>>>>>>>>>簡直係另外一個人呀!咁呀SIR只會係到睇一堂既姐!當呀SIR一走左之後.佢就即刻打回原形喇!不過,今日我上D咩野堂都好,都好辛苦呀!因為我有病呀!總之上親咩堂,都會zZzzZ.........^U^''
跟住到中文堂仲搞笑,我用左技粉筆擲落去JANET到,佢又擲返過黎啦,跟住我諗住擲落佢到,就擲錯人,擲左佢隔離果個葉達!+.+跟住再擲,就擲到RAINBOW,仲之就成日都擲唔仲佢啦!跟住到左放學之後,D呀SIR&MISS就係到趕D同學走喎!咁出面又落大雨,又冇帶「姐姐」喎!咁咪諗住等佢停左雨先走啦!點鬼知又唔俾喎!咁咪唯有照樣咁行返屋企囉!~唉~我已經病緊嫁啦!仲要淋雨添,搞到病到五顏六色呀!鳴............返到屋企就大覺訓囉!食完飯之後,就同YUKI傾計傾左一陣囉!
~好掛住你呀YUKI~
|