~唉~又係個衰miss lee,都唔知佢搞乜鬼!佢今日叫左呀Janet出去同佢傾d唔知咩野>>>但係又唔知點解叫嘛我出去喎!咁佢叫得我,我緊係要出去嫁喇!跟住我出到去又唔係問我野喎,但係又叫我出去喎!搞到我好似俾人罰企咁!嗯~講返正題先,跟住miss lee就問Janet邊個send俾你嫁d相?!!咁呀Janet就話係呀吳桂柃俾佢既,咁miss lee咪叫左吳桂柃出去囉!跟住....miss lee就問佢:「到底係邊個send d相俾你嫁?」咁呀吳桂柃就話唔知喎!跟住果個miss lee就話吳桂柃冇可能唔知嫁,就叫佢快d講出黎,若然唔係既話就拉佢去訓導喎+++++然之後又話,如果你講左既話,我只係純粹鬧下佢既姐!但係你唔講既話,我就叫miss 戴上黎呀!跟住吳桂柃就問miss lee係咪佢講左就正係miss lee鬧佢既姐?!!跟住個miss lee緊係答話係嫁喇!^^''跟住呀吳桂柃就答話係葉達喎/**************跟住又叫返我地入返去課室囉!不過葉達就慘喇}}}}}}}}因為佢要俾個衰miss lee罰喎!跟住話完佢之後,又到玩水彈個d喇!然之後就到係中史堂到玩個d人喇!總知今日就有好多人俾人罰啦!
跟住到左放學之後,我同劉溫係基孝門口到等yuki啦!嘩!yuki黎啦!跟住我同劉溫&yuki去左仙跡林到飲野*.*飲完野之後,就去左地鐵站到坐地鐵去apm到行!其實今日去apm都係同劉溫去買袋,佢係Funky Gabe到買嫁!原本我就叫佢去Laosmiddle到買既>>>不過佢地兩個都話個到d袋都唔靚既,又唔係好多款喎!所以咪去左Funky Gabe到囉!跟住買完袋之後,劉溫就話extremely tired,所以去左吉之島個層坐左一陣!坐係到個陣,有一個BB就走過去劉溫到叫佢姐姐!跟住又同我講話唔知係話痴線呀?定係燒炭喇!仲知就笑到我地三個死咁制啦£
yuki&劉溫你地幾時得閒呀?我好想同你地去街呀!!!
|