嘩.....嘩.......今日落左勁大雨呀!仲有係黑色暴雨警告訊號添呀!哈哈^v^''
就係佢呢個黑色暴雨警告訊號幫左我喎!你知佢幫左我d咩呢?等我話俾你知啦!
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
係一好消息黎嫁!就係我地全校下午都唔駛上堂呀!哈哈!好開心呀!不過仲有一個壞消息喎!果個壞消息就係我地連最後一堂DT堂都冇得上呀!嗚......嗚嗚......
好啦!有得放學又點姐!出面街果到仲係落緊雨呀!不過都好開心,因為今日我同綺瑩一齊放學呀!我巳經連續兩日同佢一齊放學嫁喇!真係好開心呀!^u^ 跟住返到屋企之後>>>>都冇乜野做嫁啦!咁咪快快趣趣咁食完係學校到囉返黎個盒飯囉!跟.......就開左msn&icq玩喇!點知icq得呀凌bb online左咋!咁咪同佢佢傾左幾句之後就offline左icq lu!相反,msn就多d人 online msn 喎!咁咪由點幾鐘到啦....玩到成我家姐返到黎囉!唉~~~~~~~~次次我家姐一返親黎我都要將部電腦俾佢玩喎!佢呀....簡直就係由朝玩到晚呀!!!>.< 我真係有時好羨慕有d人冇家姐或者呀哥個d呀!因為佢自己可以霸住部電腦呀嘛!算啦!命運都已經注定左.,.....事實上係冇得改變!
|