今日原本都冇乜野既!但係我真係有一樣野令到我好唔開心,什至喊左出黎添!>.<呢一樣就係呀鼠鼠bb佢......佢隻腳流血呀!仲流左好多添呀!我好驚呀>>>>>>>>>>>>我好驚佢會死呀!咁多隻鼠鼠之中,我最嚫個隻就係佢嫁喇!如果佢死左既話,我會好唔開心嫁!我好驚...........我唔知點算好呀!我見到佢流左好多血呀!我睇得出佢係好辛苦嫁!我感覺到佢係好痛嫁!鳴.................點算好呀!佢同其他鼠鼠都冇打架,點解會流血嫁?!!佢而家好慘呀!佢要搬去第二個籠到!果個籠冇野玩!又冇其他鼠鼠陪佢喎!我驚佢會唔開心呀!唉~聽日我會帶佢去apm問下個d人嫁喇!
講返今日去過邊先!我今日同呀劉溫去左匯景行左一陣!其實原本仲有兩個男仔嫁!不過我同劉溫等極到唔見佢地,所以先冇等咋!咁我話好exhausted,所以諗住去m記到坐一陣囉!點知竟然會撞到呀袁煒森喎!佢勁受女仔歡迎呀!成班女仔圍住佢喎!差唔多五點個陣我地去左仙跡林到飲野!未飲野之前,我有打過電話俾凌偉鴻嫁!我問佢係邊,佢話係屋企喎!^u^''仲有添呀++++++++今日係科學堂個陣,d男仔入去先嫁嘛!佢地竟然收嘛晒d凳喎!咁我咪諗住過去囉既,點知有個人話........不過算啦!我都唔介意!^u^因為我知道佢係講笑姐!不過有一樣都唔係好明,點解會有粒香口膠係我條裙到???
係呢!yuki你個隻鼠鼠有冇受過傷呀?!!我好掛住你呀!仲有添呀>>>你要好好保護你隻鼠鼠呀!
|