真係慘呀!今日係考中文同世史呀!不過考中文果科就去返平時上堂果個課室到考試,姐係話係同番自己果班一齊考囉!其實咁都幾好呀....因為可以近距離咁見到凌BB囉!^u^跟住.....到個叫做李全個呀sir黎左之後就派卷啦\]]]]]唉~見到份卷真係好想死呀因為我都唔識做......果份中文卷寫d字又多喎!我寫到隻手都軟呀......仲有果份世史添呀.....果d頁數多到冇人有呀!我仲要唔識做個隻添喎!有d就問我咩希波革拉第d唔知咩野啦!我都唔識寫.....因為我以為佢主要出都係中古時代果課家嘛!點知又出嘛上次考果d!仲有鬼死咁多添!>.<''
跟住.....差唔多考完世史果個試之後,我都唔知做乜無啦啦又會覺得頭暈同想嘔添>>>>>跟住咪陪呀yanness上去木工場囉!佢地搞掂左之後,咁我咪返屋企囉!返到屋企之後,就睇左一陣【西瓜大少】啦!跟住....就落左去美心快餐到食野囉!跟住都冇咩野做啦!隨左係夜晚個段時間要補習之外....跟住都冇乜野做lu!^u^''
p.s yuki&劉溫記住多d上黎呀!我個日記幾時都係咁歡迎你地嫁!^u^
|