唉!呢幾日都唔駛返學.....又要留係屋企'''''''仲要冇野好做喎!
好鬼悶唷...>.<
成日一起身就只可以睇電視.....咁今日我開左個msn先黎睇電視啦!
點鬼知同d人嗨又唔應人喎!都唔知有冇搞錯嫁!
咁冇人應就緊係睇返電視嫁啦....點知呀敏瑤問我去唔去apm?!!
不過最可惜既就係.....我睇緊電視>>>根本就睇唔到佢add左我囉!
所以俾佢話左一餐....算啦!都過左去喇!反正我又唔介意喎!^u^''