好開心呀!今日唔洗返學呀!^u^仲可以訓到成12點幾添.....一起身,就開左msn...原
本就冇乜人on既!跟住就狂多人on喎!真係吹脹呀!不過我都冇理過佢地!咁咪開左
個日記板黎睇囉!唉~~~~~~~而家仲有d驚驚地添呀 !因為......我聽日考中史\\[[但係......我只係
立左兩眼咋>.<))*我好驚聽日唔識做呀&兼且我直覺而家好似話緊俾我知....我有好多科會唔合格呀!嗚..........
p.s yuki....我想係到同你講一d野呀!我覺得我同左一個人既命運&性格好似互相掉轉左呀!
|