今日係田奶奶不停催趕下,,
我同源源+peach慢慢甘行去assembly
反正我地冇可能係最遲ge一班
因為我地真係勁早出門口lor~!!
好拉,,言歸正傳...
我同源仔一路去,,就一路睇人地d班
去到5d(最勁o個一班)
我見到一個勁靚仔ge阿sir...
ge側面!
雖然唔知佢係邊個,,
但佢仲靚仔過"mr.bean!
唔知peach見到佢,
塊面會唔會紅過apple呢?!
諗起都好笑~!!!kaka*
好,,由今日起我要發奮讀書
因為我要讀5d見o個個阿sir ge正面!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.講下笑姐,,唔好太認真~...~
|