9月3日,,係協中ge開學日
今早我5:00就起左身lu...
又訓唔返~><
then,我6:00就開始著長3
發覺真係好煩牙!!幾十件3,,hot死!
然後去搭sch bus,,點知d位唔同左~!
返到sch好耐都唔開冷氣
件3又熱,,唉...
仲好耐都唔見源源+peach ge 踪影tim
本來諗住留2個位比peach同源源
點知源源遲左一step!!!!!!
比miss yeun坐左
但我已經同佢講話我想留位
點知佢唔應我,,扮唔知,,照坐可也"><
甘我都唔可以叫佢走ga~!
sorr! 源仔~
|