QooZa FoRum LoGin Log0ut
 

暱稱: MiSs SwEeTy]]"+
性別: 女
國家: 香港


 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
 

美加3星期(下)

 
2007 年 9 月 2 日  星期日

上次好簡單甘講左下美國的trip,,

但係冇提到個導遊好衰,,依家講番

o個一個根本唔算係導遊lor

佢只係一個"領隊"

佢全程講野次次都唔過20mins~

甘你都知boring ge程度係點拉,,

好拉,,依家就講下去canada拉

我去canada係o係美國洛杉磯坐飛機去ge

去到ge第一日已經係晚上,,

so第一個我最鐘意同最期待ge節目就係---訓!!!!

跟住ge o個一日就係同mummy係canada ge fd+佢ge仔+佢個仔ge表哥+佢ge老公

去左UBC(一間好多港姐出產的大學),,三文魚場...

係第2日,,mummy就搵左佢另一個fd

我地去左suvrey(我bb仔o個時住ge o個一區)

本來諗住搵返o個一間house ge

點知佢個fd話不如去左威士拿先wor

甘都冇所謂,,但係佢...

竟然以為gouse moutain上面就係威士拿

唉.........

真係嘔血牙

最慘係要不停搭車,,仲有次次都過1hours~

同埋我係會暈車浪ga~!><"

甘去到gouse motain就4:00幾,,d時間唔3唔4

then 佢個fd就話不如去返suvrey,,甘又要2個hours出去

我真係好好好辛苦牙!

去到6:00幾,,諗住去搵我細個間屋拉

點知address唔岩~~~~~

o個度有100幾條街架,,點搵牙?!

但最後憑住我mummy10幾年ge記憶+無比意志力

最終皇天不負有心人,,搵到lu!!!!!!

但已經9:00幾拉

then就好快甘去一間mcdonald食野

根住又要搭2個鐘到返去,,仲要搭錯左

so返到去都12:00幾拉

之後o個d日子

報左2個local團去banff+維多利亞公園

banff o個個團有去到rocky mountain ge冰川

o個度應該有幾度拉,,但係都唔算好cool~!!!

仲有banff o個一條lake louise都幾靚

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 45 | »