上次好簡單甘講左下美國的trip,,
但係冇提到個導遊好衰,,依家講番
o個一個根本唔算係導遊lor
佢只係一個"領隊"
佢全程講野次次都唔過20mins~
甘你都知boring ge程度係點拉,,
好拉,,依家就講下去canada拉
我去canada係o係美國洛杉磯坐飛機去ge
去到ge第一日已經係晚上,,
so第一個我最鐘意同最期待ge節目就係---訓!!!!
跟住ge o個一日就係同mummy係canada ge fd+佢ge仔+佢個仔ge表哥+佢ge老公
去左UBC(一間好多港姐出產的大學),,三文魚場...
係第2日,,mummy就搵左佢另一個fd
我地去左suvrey(我bb仔o個時住ge o個一區)
本來諗住搵返o個一間house ge
點知佢個fd話不如去左威士拿先wor
甘都冇所謂,,但係佢...
竟然以為gouse moutain上面就係威士拿
唉.........
真係嘔血牙
最慘係要不停搭車,,仲有次次都過1hours~
同埋我係會暈車浪ga~!><"
甘去到gouse motain就4:00幾,,d時間唔3唔4
then 佢個fd就話不如去返suvrey,,甘又要2個hours出去
我真係好好好辛苦牙!
去到6:00幾,,諗住去搵我細個間屋拉
點知address唔岩~~~~~
o個度有100幾條街架,,點搵牙?!
但最後憑住我mummy10幾年ge記憶+無比意志力
最終皇天不負有心人,,搵到lu!!!!!!
但已經9:00幾拉
then就好快甘去一間mcdonald食野
根住又要搭2個鐘到返去,,仲要搭錯左
so返到去都12:00幾拉
之後o個d日子
報左2個local團去banff+維多利亞公園
banff o個個團有去到rocky mountain ge冰川
o個度應該有幾度拉,,但係都唔算好cool~!!!
仲有banff o個一條lake louise都幾靚
|