訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 8 日  星期四   晴天


2007-02-08

TODAY  .. 

又是要打排的日子了 -*

食左4個ball餅   ..

x你們了      {說笑的了   ..嘿!*}

 

 

 

食完飯去左BUY野飲   -*

麥差野飲都冇哂   ,,

-\/\/-

俾小粒粒按左個紅豆XX  ..   {難飲爆了 }

SO THAT 用 5 毫  同鍾雪雪成交-*    [ 原 價 4 . 5 元 ]

佢係咁飲  係咁飲  ,,

睇佢個樣都登佢心痛 -*

跟住佢想用 0 . 1 毫 買俾人  ..

點知  ,,

冇人要  =__________="

 

 

 

 

現在又愛排球來了  -*

嘿!*

女人真是善變的了    -*

刊登時間︰2007-02-08 08:39 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]