|
|
2007 年 2 月 8 日 星期四  |
| 2007-02-08 |
TODAY ..
又是要打排的日子了 -*
食左4個ball餅 ..
x你們了 {說笑的了 ..嘿!*}
食完飯去左BUY野飲 -*
麥差野飲都冇哂 ,,
-\/\/-
俾小粒粒按左個紅豆XX .. {難飲爆了 }
SO THAT 用 5 毫 同鍾雪雪成交-* [ 原 價 4 . 5 元 ]
佢係咁飲 係咁飲 ,,
睇佢個樣都登佢心痛 -*
跟住佢想用 0 . 1 毫 買俾人 ..
點知 ,,
冇人要 =__________="
現在又愛排球來了 -*
嘿!*
女人真是善變的了 -*
|
| 刊登時間︰2007-02-08 08:39 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 35 | »
|