| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
|
*與 你 的 愛> 就 像 {粉 筆 字} 般 抹 去 吧!]
2006 年 6 月 22 日 星期四  | |
Exam第6日'''  |
| 今朝訓到8點半起身''
THEN同My Mother..
落街食早餐..
順面背埋Oral果張野..
食完就去搭車..
撞到彭彭 n婷婷..
咁就1齊搭啦..
之後去搵so返sch..
幫佢作埋果篇野'''
THEN就上Hall..
好快到我考..
今次係Ms Cheung考我..
上學期又係佢..我記得``
都好順利考得**
考完就同so幫梁sir..
貼埋D海報先走"'
去左啟豐食野..
食果陣..有兩條友響到播歌"''
仲要播得勁大聲..
之後我同so同佢響到''豆''播..
成間鋪變左CD鋪咁..
佢又開到勁大聲..
我地又開到勁大聲..
同佢死過'''
食完搭車返歸歸"''
PS..考埋聽日咋..開心死'''
|
|
刊登時間︰2006-06-22 03:51 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|
*與 你 的 愛> 就 像 {粉 筆 字} 般 抹 去 吧!]
2006 年 6 月 21 日 星期三  | |
Exam第5日'''  |
| 今朝諗住起身溫中史'''
But最終都係起唔到身..
返到sch..先有溫..
唉..溫極都唔入腦..
今次大檸樂喇真係``
之後落操場集隊"'
今次係老何監考..幣!
我地有半個中溫..都好D"'
9點開始考..
好多都唔識..But好彩有人幫忙"'Kee**
放學..同so去搵梁sir傾左陣計'''
之後走人..去左食野'''
THEN搭車返歸``
|
|
刊登時間︰2006-06-21 01:28 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|
*與 你 的 愛> 就 像 {粉 筆 字} 般 抹 去 吧!]
2006 年 6 月 20 日 星期二  | |
Exam第4日'''  |
| 今日已經係第4日考試..
仲有幾日..好想快D考哂..^^
今朝我同so返學啦...
THEN買左包野飲
坐左響自修檯..
我地響到談心..Kee**
又無野要溫喎..
今日考果D全部都唔洗溫..
之後又要操場排隊..好煩!
同佢地響到玩咁..
好多人都問我間咖哩屋開幾點..
9點半呀..記住喇..哈!
THEN就上課室..
第1堂..蕉皮監..
無得頂呀佢..1上來就同我地講歷史''
佢都低低地架''講歷史..
之後我地響到傾計..訓覺..
coz9點4先開考..
無計啦..Eng Comp唔需要咁多GE時間``
今次有兩篇..我揀左寫信果篇..
好快就作完..
小息..要執野落去..
coz陣間要上Hall考..
我地響操場行黎行去..好87''
之後上Hall..考中..英聆聽``
兩份都Ok啦..
放學..同so去左安定食..
食完搭車車返歸lu**
曾朗婆婆..你黎食咖哩ar記住..買1送1..食死你..哈! |
|
刊登時間︰2006-06-20 02:38 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 27 | »
|