| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
|
*與 你 的 愛> 就 像 {粉 筆 字} 般 抹 去 吧!]
2006 年 6 月 19 日 星期一  | |
Exam第3日'''  |
| 今朝落勁大雨"''倒屎咁..
今日返學..要自己1個上路..
呀so唔得閒..可憐!
返到去..同左佢地去食野食"'
THEN上到去教曾朗婆婆做數..︵︵''
勁呢我``好彩..佢1點就明..醒目..
Math卷1..唔算難GE..都識做..
Math卷2..MC題..好多都識..小部分撞的``
個珍寶珠早左比我地考..
搞到考完仲淨時間..無得溫書''
放學..同so走人..去TC"'
去左小巴黎食野..見到ar寶..
之後周圍行下..我地去左夾公仔''
呀so好勁..夾左4隻..
But佢係用左$30黎夾4隻..=.=''
我1隻都夾唔到..呀so比左隻我..Thx"'
THEN返歸歸lu**
|
|
刊登時間︰2006-06-19 03:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|
*與 你 的 愛> 就 像 {粉 筆 字} 般 抹 去 吧!]
2006 年 6 月 16 日 星期五  | |
Exam第2日'''  |
| 琴日都無乜點溫過書'''
But無緊要啦''
今日考中文卷1..2``
返到sch..吹水+溫書"'
卷1..麻麻識..
頂頂!又唔夠時間做"'
今次考試..好似份份都唔夠時間做咁``唉!!
Lee份寫GE字超多'''
卷2..作文..好快就作完..
作作下支筆無墨..
Ms羅借左支筆俾我..thx**
作完仲淨番9個字"'
1係就唔夠時間..1係就D時間多到乜咁"'
放學..要Math補課..
無乜人聽佢up數..
補到1點就走人"'
同so去左海趣食KFC"'熱氣死''
THEN去左買野食..棉花糖..甜爆"'
之後搭車去so屋企"'
佢屋企好熱鬧..勁多人"'
有D係佢呀哥D fd..
無耐..同so+so哥哥D fd..
去籃球場玩..又打下波咁..
But''熱檸水''囉'''
今日好似考完試咁``
玩到6點幾先走''
好充實ar today** |
|
刊登時間︰2006-06-16 07:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 27 | »
|