昨晚的band show成功...
謝謝各位....{點頭}
昨天因為超緊張..
8點多就起了床=3=
沖涼給家姐=3-
11多打給小云..
叫她起床....
等了她2粒多鐘...
知後幫我化vr..
出mk找心仔..
知後..貓也來了{不是我}
一起搭車去bandshow埸地...
撗過馬路=3=
8點多先開始..但我識左好fd子...
超開心^^
入到去..第3排-3-
第1隊reverie..小云和貓巳經開始Flng得好爆-3-
第2隊de novo好利害
第4隊paranoid..fing死左了*第1次睇到咁勁
子豪又吾黎=3=好v人同punk人=3=
第5隊..allergenic.
等在好耐啦-3-
唱左tears don't fall
小云作的歌也有唱唷。。
小云比我同貓推左上台...
她好像還不知是我和貓推她上去的{奸笑}
fuckthat咁比人撞..仲仆到-3-
知後我走了..仲有埸...但累死了
所以走了...番到黎去左人地屋企訓..
個bandshow後遺症超嚴重{泣}
痛死啦-3-但真的好開心.
忘了打心仔的生日-3-
心仔生日快樂..
記得留cm哇...
我的vr相要看找偶吧=3=''
|