# # #
☆
哈,,,
1:15返到學
今日要返半日學-.-
咩學習歷程檔案v口v"
去左尖咀歷史博物館
系車到同黎叮對nDs
跟住w0ngsKa啲牙哥
同d[牙差]*爭執
(案件重演)
個[牙差]推左
某個F.1生
佢地睇吾過眼
做英雄@@hEr0
雙方教訓壹餐
唉,,,
臨走前
佢地望實我地間學校
算la,,,
3:35走lu``
去搭地鐵
去石灘=]]
去相↓
*本人冇偏見成份
thZz`