話咁快又放假啦..
本身今日係公司去燒烤嫁..
不過5點幾個時落雨所以取消左~
之後無計啦...唔洗去囉咁就..
不過都同距地(嘉莉,金時,阿惠,海英,大莉~)去左打冰撈~'
好似好耐都無一齊去食野啦....好難得~
之後就同距地(嘉莉,阿惠,海英~)去左海立方行左一轉~
見到好多人係到做呀..睇到河童..不過距見唔到...
仲有阿輝.........不過距好似唔認我,,,,,,,,,,'
最開心既就比我見到標標~距見到我仲對我笑一笑tim~開心死..
以為距唔記得我呢個前女友tim~哈哈哈~不過都好耐之前囉..
之後無聊去左neway唱k~仲未見到距..
之後搞笑既係我叫野都係打比距落單囉...
'呢個係我既權利~不過我叫距入黎開電腦距唔七入囉..
火都起埋...唔撚想見我米出聲囉...
我黎唱k又得罪你???
|