係9月3日個日我又同距行返啦~
YY~?今次係因為我同距講我唔想散~
因為我覺得中意一個人好難~唔想咁容易放棄~
我為左同返距一齊所以放低左我所謂既尊嚴~所謂既原則~
同距講我仲中意距...唔可以無左距= =
到今日我仲記得好清楚距戈日同我講既野~
其中距講既一句→「因為我想自己一個~想自由~所以...」
~自由??ok~我會比你...仲會有好多好多~
因為我今個月返早~所以我咁答距~(中間仲有好多對話唔想打出黎~)
之後好順利咁同返距一齊~
但係我已家又諗~我係米真係唔可以無左距呢?
我已家日日都返工~一開始行返個時~
我為左距我都日日早睡早起咁~(距放工放5點~朝早~)
但係過左幾日之後~距電話小左之如~都小左朝早搵我~
我呢幾日都比藉口自己講比自己聽~
可能係因為距又要返工又要返學(澳博培訓)所以無時間呢~
但係呢個藉口已經對我無左作用~因為就算幾忙~
幾無時間~都無可能一個電話都無~
我真係好想問:劉先生~你係米係到測試緊我既忍耐力呢?
ok~無問題~我米當已家有一個有名但無份既男朋友囉...
呀~唔係....難聽d黎講~可以講成性怑侶都ok wo~
咩野我已家都無所謂啦~我已家要既係努力搵錢~
唔講個衰佬啦~~~再講我一定好快火死~
尋日放假我去左捐血中心~去個到當然係諗住捐血啦~
但係好死唔死今次我血色素又唔夠..又捐唔到~
之後醫生問我要唔要抽血驗下~?我諗都黎到啦~無所謂啦~
原來驗血同捐血個支針好唔同嫁~驗血個支原來細支好多倍~
但係.......支針搞到我~~搞到我隻手X左= =(SORRY~我唔識打個隻字~自己古啦~)
之後嘉樺(公司主任)打比我同我講~20號因為選舉所以唔放得假~所以叫我今日放埋~
= =下~無奈.......放孖DOY唔係唔好...但係~放埋既話我下個假期你27號囉= =
算啦~~到時先算~之後就去接SUSU放學(培訓)~~之後去左食野~
食左一個135蚊一個人任食既壽司鋪~食左好多好多三文魚~正~
之後陪距去左一轉水晶宮&新葡京睇睇就返左屋企~
因為第二日都放假既關係我尋晚去左玩一玩~好早就返左屋企~
今日就同儀儀去左大陸行街~已家都仲係距屋企打日記~嘻~
唉~下個月要換電話啦~古唔到"距"同左我一齊10個月終於要歸西啦~我已家好驚~
好驚"距"等唔到我出糧個一日就同我講拜拜~希望"距"可以頂到下個月頭啦><
真係好唔想"距"咁快就去~好唔開心~我仲一直以為"距"可以過埋聖誕~點知~嗚~
所以已家開始要諗下要買邊種電話好~~~~好攰啦~唔打啦~
|