cathy16811
暱稱: 小楠
性別: 女
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
做錯事-3-
@@
搵$$$$$$$$$
..........
入左smartone之後~
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 37
今日人氣: 1
累積人氣: 674
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 17 日  星期四   晴天


返工好攰呀!~ 疲倦 分類: 未分類

係9月3日個日我又同距行返啦~

YY~?今次係因為我同距講我唔想散~

因為我覺得中意一個人好難~唔想咁容易放棄~

我為左同返距一齊所以放低左我所謂既尊嚴~所謂既原則~

同距講我仲中意距...唔可以無左距= =

到今日我仲記得好清楚距戈日同我講既野~

其中距講既一句→「因為我想自己一個~想自由~所以...」

~自由??ok~我會比你...仲會有好多好多~

因為我今個月返早~所以我咁答距~(中間仲有好多對話唔想打出黎~)

之後好順利咁同返距一齊~

但係我已家又諗~我係米真係唔可以無左距呢?

我已家日日都返工~一開始行返個時~

我為左距我都日日早睡早起咁~(距放工放5點~朝早~)

但係過左幾日之後~距電話小左之如~都小左朝早搵我~

我呢幾日都比藉口自己講比自己聽~

可能係因為距又要返工又要返學(澳博培訓)所以無時間呢~

但係呢個藉口已經對我無左作用~因為就算幾忙~

幾無時間~都無可能一個電話都無~

我真係好想問:劉先生~你係米係到測試緊我既忍耐力呢?

ok~無問題~我米當已家有一個有名但無份既男朋友囉...

呀~唔係....難聽d黎講~可以講成性怑侶都ok wo~

咩野我已家都無所謂啦~我已家要既係努力搵錢~

唔講個衰佬啦~~~再講我一定好快火死~

尋日放假我去左捐血中心~去個到當然係諗住捐血啦~

但係好死唔死今次我血色素又唔夠..又捐唔到~

之後醫生問我要唔要抽血驗下~?我諗都黎到啦~無所謂啦~

原來驗血同捐血個支針好唔同嫁~驗血個支原來細支好多倍~

但係.......支針搞到我~~搞到我隻手X左= =(SORRY~我唔識打個隻字~自己古啦~)

之後嘉樺(公司主任)打比我同我講~20號因為選舉所以唔放得假~所以叫我今日放埋~

= =下~無奈.......放孖DOY唔係唔好...但係~放埋既話我下個假期你27號囉= =

算啦~~到時先算~之後就去接SUSU放學(培訓)~~之後去左食野~

食左一個135蚊一個人任食既壽司鋪~食左好多好多三文魚~正~

之後陪距去左一轉水晶宮&新葡京睇睇就返左屋企~

因為第二日都放假既關係我尋晚去左玩一玩~好早就返左屋企~

今日就同儀儀去左大陸行街~已家都仲係距屋企打日記~嘻~

唉~下個月要換電話啦~古唔到"距"同左我一齊10個月終於要歸西啦~我已家好驚~

好驚"距"等唔到我出糧個一日就同我講拜拜~希望"距"可以頂到下個月頭啦><

真係好唔想"距"咁快就去~好唔開心~我仲一直以為"距"可以過埋聖誕~點知~嗚~

所以已家開始要諗下要買邊種電話好~~~~好攰啦~唔打啦~

 

 

 

 

 

 



2009 年 9 月 1 日  星期二   陰晴不定


新的一個月了∼∼ 傷心 分類: 未分類

新既一個月又黎了∼

又搵到新工作∼

不過都係好唔開心∼

事關尋日距同我講散∼

今次我無再留距了∼

因為我覺得留黎都無用∼

我已家咩都唔要啦∼

我靜係要錢∼

唔講啦∼要返工了∼



2009 年 8 月 4 日  星期二   晴天


考記性時間~一次過打曬咁多日既野~ 分類: 未分類

好似好耐無打blog咁~

所以今日就打返曬呢幾日既份(濃縮版~)~

7月最後日日晚係屋企齊齊包餃子~~

我呢!!包左5隻....成功左3隻~好西利呀~

因為我之前完全唔識嫁...咁都可以有5隻入面3隻成功所以覺得自己好勁= =

其實有影到相嫁...不過因為無usb所以未放上黎....下次先~

『留返個位遲b放相~』

//////8月1日//////新星小食開張大吉~

個日因為開張所以媽咪係鋪頭到拜拜!!!!

我地(我/我妹/我家姐)係到做咩??當然就係係到玩啦~

影左好多(白痴)相~又係個句啦~因為無usb所以未放上黎....下次先~

『留返個位遲b放相~』

尋日8月3日~無訓過等距放工~(個尋唔知咩事...係咁嘔~唔通....=口=)

係距屋企訓到好似係3點左右去左食野..

食完之後距就返屋企..我就走左去SUSU屋企(去到又嘔- -好唔舒服)

之後去打左一陣機就返屋企啦~尋晚一直係到睇漫畫~

睇到D好正既野呀~(打出黎比你地睇下~我呀妹都話好正~)

『每個人~都有屬於自己的夢~幸福的夢~

再多次~我也要與你相逢~再多次~我也原被你欺騙~

(其實仲有一句嫁~不過我覺得個句唔岩洗所以唔打上黎~)

持續地與你分擔不幸~就算多厭煩~

我願~捨棄自尊~丢掉冷靜~因為我什麼都不需要~

只要你願意對我說一聲~我愛你~』

係米好正呀><如果你唔覺~咁無野好講啦~

好啦~到今日啦~~~

今日訓到3點幾(係下午= =)~

因為起身好肚餓所以之後就落左鋪頭偷野食啦~(點解要講偷呢??)

到差唔多5點~就同我牙妹(+埋欣怡邊個?我牙妹個fd)去左M記買野食~(好大的風呀~)

就快打8號風求啦~係鋪頭食包包之後去左搵距~

因為SUSU同我講7點打8號風就無車所以我就飛過去距到先~

所以已家係距屋企打blog~~之前想係距屋企打好耐嫁啦~

但係因為距屋企陪電腦呢~只可以打倉頡無得打速成~

因為我覺得太麻煩所以唔係距屋企到打~

但係已家點解又打到呢??又因為我太悶啦~所以自己整黎個速成出黎€

好啦~~呢幾日我記得既野咁就打完啦~

已家就靜係d相仲未po上黎姐~

等返到屋企得閒先慢慢po返上黎啦~

 

 

 

 



2009 年 7 月 30 日  星期四   晴天


~~~新星小食要開張啦~~~ 分類: 未分類

鋪頭要係8月1號開張啦~不過已家已經係到賣緊d野飲啦~

今日中午就去左幫手~悶悶悶悶悶悶左好耐耐耐~

 



2009 年 7 月 28 日  星期二   晴天


好好訓~ 不滿 分類: 未分類

尋日好早起左身....係03:00左右就訓醒左啦.....

一直係到睇漫畫睇到10:00左右...就比阿媽叫去買野~

但係...大家都知嫁啦...我出街點都要去洗頭沖涼先嫁啦...

咁我米去囉....點知阿媽等唔到....自己落左街...咁我就以為距去買野啦~.

但點知到左11點幾距都未返上黎....咁我就古到距落左去鋪頭啦..

咁我就落左去啦.....係下面悶左2個幾中....終於頂唔順打電話叫我妹落黎陪我...

之後到差唔多(已經唔知幾多點啦...)d貨到左(d野飲)....咁我地就開始係到汁啦...

一邊汁一邊出汗.....超級勁熱.....汁呀汁呀....好攰好熱好臭....yy臭??汗味囉....

汁完之後.....唔得啦.....就死...到左我老爸子黎到我就同我妹妹返屋企....

救命呀......比自己d汗味臭死左...返到去唔理三七二十一...沖去洗白白....

洗完白白之後因為受唔住周先生既引誘所以就去左ZZZZzzzz囉....(仲要電話教埋咩電話都唔聽...)

一訓訓到距打比我....姐係岩岩.....就同左距去食早餐....之後就去搵susu...打機.......

距同我講距終於升左啦.....8月1號要西裝look返工啦.....我應該開心???

~~~~~~~後續~~~~~~~~  

 

今日朝早打完機之後~就去左買m記去距屋企食~

食包包之後就陪距訓教豬了~~~到差不多左右...

去左水坑尾~去左大會堂買飛睇哈利波特(睇10;15個場~)~

之後就行左一陣街仔~食埋野之後又去左打機- -

 ~~~~~~~再後續~~~~~~~~

咁打完機之後啦~~就去睇哈利波特啦~勁唔開心囉...

距同我睇全場全場都係係到訓教囉...超火...

咁我自己睇完之後距就送我返屋企ZZZzzZZ啦~