cathy16811
暱稱: 小楠
性別: 女
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
做錯事-3-
@@
搵$$$$$$$$$
..........
入左smartone之後~
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 37
今日人氣: 5
累積人氣: 680
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 4 日  星期五   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:大日子~ )


又到聖誕又到聖誕~啦啦啦~ 開心 分類: 未分類

又到一年一度既聖誕節啦~(雖然未到 = =)

前日好開心咁走左去買聖誕禮物比自己(雖然係早左小小)~

係咩??哈哈哈~~就係相機啦~貴就貴左小小不過無所謂~

因為係買比自己既禮物貴一貴都唔緊要~

本身都想po相上黎嫁...不過唔記得帶usb線~所以又留返下次啦~

↓po到啦~登登~就係呢樣啦↓

好開心終於又買到自己想買既第二樣野啦~

過完個聖誕節又到我老公生日啦~<1月1日元旦~>

仲未諗到買咩比距好~又唔知距想要d咩wo...

之後又到我既大壽啦~哈哈~好開心呀~搞唔搞生日好呢?

不過我又無咩fd~搞生日都驚無人會黎= =唉~真係7到無朋友~

到時先算啦~一係就又買禮物比自己算啦~

呢幾日susu好唔開心呀...點解呢?可能真係距同何生散左掛~

唉~~我都話嫁啦~距地咁樣邊會長久嫁....

連我自己同我個隻都無信心啦..

何況係距地....呢幾日我諗距都係日日出去玩掛..

因為我要返工我都好難陪到距幾多啦..(應該係陪唔到~)

已家覺得同susu最黎最無野講...無左之前玩個時咁啦~

可以真係返工就小左朋友咁解掛...不過又多左同事囉..

算啦~不過我仲覺得朋友就算耐無搵之後都可以係朋友~

除非係我地吵過姐....不過我同距呀...無咩可能嫁啦..哈

差唔多要返工啦....我隻佬又訓到隻豬咁...好慘呀..

到7號先有假放...唉~7號有咩搞?呢個係秘密(打係有密碼個到~SUSU自己古下密碼啦~)~

 

 



2009 年 11 月 27 日  星期五   晴天


聽到d好搞笑既野~ 鬱悶 分類: 未分類

呢幾日都聽到d好搞笑既野~

呢樣就係係公司有個靚仔(真係幾靚仔嫁~)

話..........咩囉~好搞笑~(係咩呢?你地自己古啦~)

仲有....又係得xx歲囉....= =

我係米靜係可以"給引"到d細個自己嫁= =

好無聊囉~susu呀susu~點算呀><救我呀~

但係已家我又唔想去做d無左距既野wo

好難得咁~距已家又好似對我好返d咁~

尋晚距做左d我好唔開心<好痛...(係咩事就唔講啦~)>既事~

之後我有小小眼濕濕咁~距就係咁講對唔住(唔知講左幾多次啦~)~

個時真係幾開心嫁(但係個時係嬲多過開心= =)....

起碼已家距都識搵下我~我嬲個時都會哄下我~

不過講到錢個邊都係咁...我知呢樣野唔會變嫁啦~

所以已家係距面前都唔講$$$$~就算我無都一樣~

只要唔講$$$$~我地都可以算係恩愛掛???

我唔管距~唔理距其他野....距想點就想...

咁樣做係唔係好事???我真係唔知~

以距都係唔會管我...唔理我其他野~

咁樣真係似拍拖咩???我覺得無所謂啦~

人係我身邊就夠~已家我只可以咁諗~

好傻??係...我都覺~~但係呢d係無可聊可既事...

可能呢d又係要我忍唔到既時候我就會.......嘻 = =

 

 

 



2009 年 11 月 26 日  星期四   晴天


放假~~~~~了~~~~ 感動 分類: 未分類

返左咁多日夜~又放假啦~~

前幾日編左更~下個月又係返早啦~

哈哈哈~開心~仲有仲有既就係...

我本身羅唔到31號個日都比我搶到返黎~

12月唔知去邊玩好呢~(某人曰:係屋企訓教最好!!)

唔打啦~~比人偷睇既~超~~~~去死啦~



2009 年 11 月 12 日  星期四   晴天


終於放假啦~ 開心 分類: 未分類

 

好開心咁係上個星期同返距一齊~

但係又好唔開心咁同杜杜講做返朋友~

覺得自己好衰女呀~

咁樣做真係岩?不過都無所謂~

我唔介意距個心係唔係我到..

個人係我身邊就夠啦~

咁樣諗係唔係好傻呢~?

呢幾日都係咁係到諗...

我係米真係放唔低距呢?

但係我又唔係呀....yy呢?

呢個問題我自己都唔知道呢~

係因為唔甘心?係因為中意?

有無人可以解答到我呢個問題呢?

已家連自己諗咩都唔知...

但係我做出黎既野..就比人話我係中意距..

但係我又唔多覺wo...

我覺得呢d只不過係一種關心姐...

其實我可以對個個都咁好~唔係得距一個~

ps:杜杜~我認我真係放唔低距...

但係我自己都唔知點解釋到..