又到一年一度既聖誕節啦~(雖然未到 = =)
前日好開心咁走左去買聖誕禮物比自己(雖然係早左小小)~
係咩??哈哈哈~~就係相機啦~貴就貴左小小不過無所謂~
因為係買比自己既禮物貴一貴都唔緊要~
本身都想po相上黎嫁...不過唔記得帶usb線~所以又留返下次啦~
↓po到啦~登登~就係呢樣啦↓

好開心終於又買到自己想買既第二樣野啦~
過完個聖誕節又到我老公生日啦~<1月1日元旦~>
仲未諗到買咩比距好~又唔知距想要d咩wo...
之後又到我既大壽啦~哈哈~好開心呀~搞唔搞生日好呢?
不過我又無咩fd~搞生日都驚無人會黎= =唉~真係7到無朋友~
到時先算啦~一係就又買禮物比自己算啦~
呢幾日susu好唔開心呀...點解呢?可能真係距同何生散左掛~
唉~~我都話嫁啦~距地咁樣邊會長久嫁....
連我自己同我個隻都無信心啦..
何況係距地....呢幾日我諗距都係日日出去玩掛..
因為我要返工我都好難陪到距幾多啦..(應該係陪唔到~)
已家覺得同susu最黎最無野講...無左之前玩個時咁啦~
可以真係返工就小左朋友咁解掛...不過又多左同事囉..
算啦~不過我仲覺得朋友就算耐無搵之後都可以係朋友~
除非係我地吵過姐....不過我同距呀...無咩可能嫁啦..哈
差唔多要返工啦....我隻佬又訓到隻豬咁...好慘呀..
到7號先有假放...唉~7號有咩搞?呢個係秘密(打係有密碼個到~SUSU自己古下密碼啦~)~
|