真係好想死~11號放假個日明明好開心~
個日同距一齊出大陸行街~之後因為距要返工所以走先~
我就自己一個去整頭髮...之後去左距公司(neway)唱kk~
都好地地嫁~之後我就2點幾走....其實本身想等距放工一齊走嫁..
之後距又話有野做所以我嬲嬲地走先~但距之後都有打返比我哄下我~
我真係好開心嫁...距仲叫我訓醒打比距tim~
點知到左第二日我打左2次比距..距都無聽...咁我以為距仲訓緊啦~
之後距無啦啦sd左個 msg<小楠 我發現我真的不愛你了 冇晒feel 分手吧>
係當時我真係成個人定左,,,唔知點算好...
個心好痛...到底我做錯左d咩?前一日都好地地~完全無先兆~
呢幾日我夜晚都要飲酒先訓得著~好辛苦好辛苦~個心好痛..
點解點解wo...點解無啦啦又唔要我...我真係咁唔直得你愛嗎?
今日...真係辛苦到極限了...所以請左假唔返工...同左SUSU去NEWAY到..
本身想去見距一眼...點知原來今日係星期四....距放假..
唔通連個天都唔比我見下距??一面都好呀..咁都唔得?
好想大聲喊出黎...但係做唔到...好辛苦...
<好想聽你說 說愛我 好想聽你說 說想我~>已家SUSU唱緊.- -
係米係到玩野呀....我都好想再聽距咁同我講~
但係已經無可能啦~
最後同你講一句~
<§真的好想和你一齊到→永遠⋛⋋❤⋌⋚你能←再一次給我機會嗎?真的好愛你>
|