cathy16811
暱稱: 小楠
性別: 女
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
做錯事-3-
@@
搵$$$$$$$$$
..........
入左smartone之後~
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 37
今日人氣: 2
累積人氣: 696
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 28 日  星期三   晴天


又放假了~ 驚訝 分類: 未分類

同距散左16日啦~~

25號個日聽到我阿妹講見到距...同個女仔一齊.= =

聽到個時好唔開心~好痛呀個心~

不過唔要緊....因為我已家岩岩同小杜杜行緊..

起碼同距一齊我無諗距先啦~~~應該~

同距行左2日都OK啦~幾開心~一D都無唔開心咁..

呢2日阿儀放假所以我又要坐薄啦~不過D時間真係過得好快~

開開心心又一日~~~好快又放工咁~真開心~

SUSU今日同我講距入唔到澳博WO~唉~

唔緊要.搵唔到工就去我個到啦~~真係好開心嫁..

不過就攰左小小咁多多~可能對距黎講~

已家係杜杜屋企....唉~~點呢..仲未講比SUSU聽WO..

SUSU你自己睇啦~~~唔好再話我要求高啦~

我同距行左啦~~你唔會嬲掛??

 

 



2009 年 10 月 15 日  星期四   晴天


好辛苦~ 分類: 未分類

真係好想死~11號放假個日明明好開心~

個日同距一齊出大陸行街~之後因為距要返工所以走先~

我就自己一個去整頭髮...之後去左距公司(neway)唱kk~

都好地地嫁~之後我就2點幾走....其實本身想等距放工一齊走嫁..

之後距又話有野做所以我嬲嬲地走先~但距之後都有打返比我哄下我~

我真係好開心嫁...距仲叫我訓醒打比距tim~

點知到左第二日我打左2次比距..距都無聽...咁我以為距仲訓緊啦~

之後距無啦啦sd左個 msg<小楠 我發現我真的不愛你了 冇晒feel 分手吧>

係當時我真係成個人定左,,,唔知點算好...

個心好痛...到底我做錯左d咩?前一日都好地地~完全無先兆~

呢幾日我夜晚都要飲酒先訓得著~好辛苦好辛苦~個心好痛..

點解點解wo...點解無啦啦又唔要我...我真係咁唔直得你愛嗎?

今日...真係辛苦到極限了...所以請左假唔返工...同左SUSU去NEWAY到..

本身想去見距一眼...點知原來今日係星期四....距放假..

唔通連個天都唔比我見下距??一面都好呀..咁都唔得?

好想大聲喊出黎...但係做唔到...好辛苦...

<好想聽你說 說愛我 好想聽你說 說想我~>已家SUSU唱緊.- -

係米係到玩野呀....我都好想再聽距咁同我講~

但係已經無可能啦~

最後同你講一句~

<§真的好想和你一齊到→永遠⋛⋋❤⋌⋚你能←再一次給我機會嗎?真的好愛你>

 



2009 年 10 月 7 日  星期三   晴天


咁快又過左兩日啦∼ 分類: 未分類

時間真係過得好快呢∼

咁快又放左2日假啦∼

尋日尤嘉莉一早打比我叫我一齊出大陸∼(之前有講過∼)

但係都唔洗一大早打比我掛?都算啦∼

之後就一齊去左大陸行左一陣街仔食埋飯∼去左米蘭按摩∼

按完之後去左洗頭∼洗完頭之後∼又去左食飯∼(好似係咁食咁- -)

之後又去左夏灣~一直行一直行~買左OK多野...

其中我覺得最低既係~一條牛仔褲~廿蚊咋~超低~=口=

今日又係放假~因為覺得唔可以洗咁多錢~所以早醒都唔鬼出街~

之後到左夜晚~去搵一搵SUSU~之後又返左公司搵阿儀~

順手出埋糧`><出得4500咋=口=死啦~夠唔夠洗呢?

之後同阿儀去左台山食野...

已家又係距屋企啦~都差唔多要返龜了~

 



2009 年 10 月 5 日  星期一   晴天


又放假啦∼∼好開心呀∼ 開心 分類: 未分類

返左4日工又放假啦∼時間好似過得好快咁∼

今日就放工先返做到死∼好攰呀∼第一次咁攰囉∼

不過唔緊要。。。。有得放孖doy∼嘻嘻∼

今日條仔好乖咁識得打比我∼唉∼不過我又係到返緊工啦∼

仲有距唔知係邊到聽到話我行中個時∼

係到係咁SD MSG囉(人地係到打機芝麻)∼

之後終於比我知道係邊個咁多口啦∼∼原來係個個死人仆街細華∼

都算。。仲有仲有∼前日搭車返屋企個時∼

比我見到個我好唔想見到既人(高豪源先生∼= =!!)∼

真係係車到都唔想再見多距一陣∼所以搞到我早左落車∼

今日朝早一早同阿儀去左街市買野∼放工一齊去距屋企打冰撈∼

唔打啦∼好攰呀∼∼返屋企ZZZ∼



2009 年 10 月 3 日  星期六   晴天


一出糧無曬錢-口- 無奈 分類: 未分類

話咁快又一個月啦~

EE~咁就返左一個月工啦~~??好快呀~

係9月30日我去左銀行諗住出糧去買電話啦~

點知!?打薄出黎得$2400=口=咩事...我比人減人工??

之後問左一問原來係現金糧到出.....嚇得我呀真係~

不過我都用左個$2400去買左電話先~

然則買個部電話唔係新得去邊...不過用到米得囉~

都唔知講咩啦~~已家日日都係返工放工返屋企~

日日都係咁過~(除放假外~)

原來返呢份工係應該可以唔洗洗咁多錢嫁..

如果日日返工的話..不過一放假就一定死梗= =

但係唔放假又會想死WO...今個月有7日假呀...

死啦~~真係驚份糧去唔到月底= =

PO下相仔先~

注:呢個呢..唔係我部電話唔好搞錯~

我係覺得好得意~