今日一返到學校,,,*曉晴同我講成班女仔去左串肥豬,,,呵呵!
小息聽到果個肥婆係到問佢果班既一個人:8個女人跌左落天台,,你會見到D咩- -
你食屎的嗎??好明顯話緊我地班女仔啦!!!你想人地話你死八婆姐,,,都唔駛係我地面前既...
LUNCH去左英文班,,冇去圖書館~
MISS送糖糖,,,YEAH
今日,,,差唔多吧!=]唔該好心人請留CM= =V
PS:今日呀哥用CUTTER介*嵐童筆袋,,,><可憐的