cathy_0405
暱稱: *CATHY┐寶Bb
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  

« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

最新日誌
2007-07-17
IT'S RAINING=V=
開心,,,=]
肚痛....
想了解我多d嗎?XD

日誌分類
全部 (6)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 6
留言總數: 3
今日人氣: 2
累積人氣: 371

站內搜尋
RSS Feed

2007 年 4 月 13 日  星期五   晴天


想了解我多d嗎?XD 分類: 未分類

1* 今日係幾號:13

2* 有心理準備做呢100條未:-口-"有了

3* 最鍾意聽咩歌:好聽既歌XD

4* 你有無潔癖:可以話有既,,-V-

5* 鍾意ICQ定MSN多:MSN啦更係*

6* 用8個字形容你自己依家既心情:對住D功課好想死= =V

7* 最後一次睇咩戲:LITTLE MISS SUNSHINE

8* 住係邊區: 東區= ="

9* 最想得到咩:$.$

10* 曾經暗戀過最衰既人:冇呀XD

11* 有無後悔過暗戀佢:= ="

12* 有無想過幾時結婚:冇,,但係之前比人改名果時,,果個人話我婚稍遲,,才子配佳人= =V

13* 你覺得最可怕既係咩:所有既ANIMALS!!!.\________/.

14* 識得最耐既朋友係邊個呢:RIKA*

15* 如有識左幾耐:10年了=V=

16* 日記網址係咩:E個= =V[[懶得打]]

17* 最討厭的人或物:所有既ANIMALS!!XDDD

18* 屋企電腦係唔係廢既:當然,,,,,,唔係啦=]

19* 最想多謝邊個:多謝我想多謝既人〉

20* 近排有咩令你有好大壓力:功課=/\=

21* 有無得罪過人:有-/\-

22* 如果有得罪左邊個:大把咁多啦><""

23* 用咩牌子既筆做功課:PILOT-V-

24* 做呢100條煩唔煩惱呀:非常...[好想講好耐了-V-]

25* 第一次拍拖係幾時:仲未BOR^^

26* 記咩最叻:歌詞

27* 有無講過粗口:我好憎人講粗口的,,,但係我自己係有講過的-V-

28* 最討厭咩天氣:又熱,,又潮溼

29* 最鍾意哪裹:屋企=]

30* 鍾意男定女:男,,我係正常的

31* 支唔支持同性戀:E個唔關我事= =

32* 最討厭的數字:2

33* 喜歡邊一類型既男性:要MAN,,識得搞GAG【我唔介意係爛GAG的】,,保護到我,,長情,,專一,,認真,,保護到我,,型仔,,唔要肥,,唔要大陸,,最好就係外國黎的...咁就最PERFECT!

34* 有咩秘密唔同人講:係秘密就唔講得架喇,,,無聊的

35* 悶嗎:悶得很

36* 數出你最愛既朋友:唔數,,,大把咁多-V-

37* 開唔開心:NO

38* 係唔係乖學生:係=V=

39* 依家幾歲:岩岩13

40* 數口叻唔叻:唔算啦

41* 去開邊間超級市場:PK,,WELCOME,,吉吉島=V=

42* 你覺得你係咩人:好人

43* 口頭禪係咩:好似冇= =

44* 怕唔怕黑:YES*

45* 上網多數做咩:MSN,,勁舞,,睇人XG,,打XG

46* ICQ no.係咩:174583040

47* 會唔會日日都打日記:唔會= =

48* 幾度先會開冷氣:唔知,,唔通成日係到計住咩= =

49* 偶像係邊個:好多BOR= =

50* 做左一半啦開唔開心:開心死了...快D做完吧=V=

51* 最喜歡哪一套電影:好睇既就中2

52* 細細個果時得唔得意:唔知呢=3=

53* 有D咩古怪既習慣:我D習慣好正常的呢

54* 覺得自己尚算正常嗎:OF COURSE

55* 做過最LOR既事:好多BOR=V=

56* 讀近咩班:1C

57* 有咩事係你依家既人生轉淚點:唔知

58* ICQ HANG左你會點:ON返LOR= =唔係可以點?

59* 有無呃過最好既朋友:有-V-

60* 最鍾意香港邊一到:自己HOME

61* 最鍾意講既單字:係=]

62* 最討厭咩戀情:玩玩下的

63* 鍾意睇邊一類型既戲:搞GAG既,,,感動既

64* 鍾意韓國定日本多D:日本

65* 點解鍾意呢個國家:日文好聽,,,日本靚,,日本人靚=V=

66* 最怕既動物:咩ANIMAL都驚存BOR我= =

67* 依家有咩目標:打敗李彥!!!

68* 最想學習哪一種語言:日文

69* 你覺得邊一個作家既書最好睇:唔睇書架我

70* 如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣:愛情-V-

71* 有無打ICQ N/A MESSAGE:冇

72* 見到咩人會即刻OFFLINE:我唔會咁STUPID的,,,係都LOCK左佢啦,,

73* 電視劇值唔值得追:有D好值得的^^

74* 會唔會幫呀媽做家務:會,,,但係被迫的XD

75* 你係屬於被動定主動既人:被動

76* 形容你最討厭既人個樣:2個字,,,樣衰- -

77* 上網最唔好既地方係咩:3級

78* 有無用BIT TORRENT(即BT):之前有,,,而家點敢呀= =

79* 有無想過要整容:冇= =V

80* 覺得自己最令既地方:冇,,我好樣衰架BOR= =

81* 有無界過手:我乖學生...點會做E D咁既野呢?XD

82* 最想養既動物:冇!冇!

83* 覺得自己衰唔衰:好衰

84* 有無兄弟姊妹:有

85* 係唔係淆底怪:係=V=

86* 最唔相信邊個:值得懷疑既人

87* 如果有個傻仔/女話想溝你,你會點:叫佢收啦!!XDD好粗魯呢= =

88* 見過最核突既事:唔知= =

89* 屋企有無種花:呀媽成日種,,搞到D BEE係咁黎,,,.\______/.

90* 返學會唔會著冷衫:一定會

91* 有無鍾意人:而家,,冇-V-

92* 最鍾意咩顏色:黑,白同PURPLE

93* 牙JAY定EDISON靚仔D:EDISON-V-

94* 知唔知道神係咩:知

95* 上咩堂先會訓覺:我唔會上堂訓教教豬架=]

96* 覺得你自己係屋企有無自由:冇

97* 如果你有三個願望你想做咩:想要多D願望> ^

98* 最鍾意既運動係咩:好多XDD

99* 搭咩車返學:82 OR 84M

100* 眼唔眼訓:OF COURSE

完成了...太快樂了



« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »



tofumonzter@createblog.com