岩岩開左個dairy,,,睇下E個好用D定係XANGA,,,XD
今日I.S堂好好笑AND好好玩呢,,>3<
我同趙趙係咁玩水,,,WAKAKA!!!XD
好開心呢!!
LUNCHTIME去左學英文....=]
中史堂唔知點解又冇啦啦換老師....
好唔中2 E個老師呀!!.\____________/.
又唔知自己攪果D GAG一D都唔好笑!!
人地寫字又要限住點寫點寫,,,
唔可以用塗改液LOR唔該!!!咩人黎架...
講野又一舊舊....UP咩呀!!!
真係忍左佢好耐...IVY都有同感呢!!^^
ANYWAY,,,比我再見到佢我一定啤死佢!!!XDD
放學細胞,,,唉,,,,冇MOOD!!!
龜仔唔理我,,,唔開心.....
MISS鄭喊....=O=O哂
|