今日成日都肚痛....嗚,,,,,,唔知咩事><
中文專題,,,,睇左BB既老公仔,,,,,反了白眼-口-"""
P.E...果時覺得好攰,,唔想上堂呢!-/\-
跑步追*嵐童,,呵呵=V=
打籃球,,,同返C班打真係唔識打.....會傷感情的
SO我地就玩玩下咁,,唔玩比賽- -V
之後就同左1A班人比賽,,,唔多想><因一定會嗌交的
好彩最後都冇咩事,,
但係另一組就,,,,基本上我只係知大家唔鋸大家....= =""
之後見到*真鬧1A一個肥婆,,,
咁之後我同JANNIFER一齊鬧,,,XDD
我係咁叫佢肥豬呀,,,呵呵=V=
我本身都唔中2佢的,,,咁既然有機會鬧,,
咪講叫肥豬LORR~~XD
TONIGHT AR!!!-3-唔想返學
同嵐童傾電話,,,=]11:30呀XDD
PS:今日好唔鋸黎肥謙!!!.\________/.呃我?未死過呀!
<<E個ICON我好難得用一次架,,大家要珍惜XD
|