cathy_0405
暱稱: *CATHY┐寶Bb
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  

« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

最新日誌
2007-07-17
IT'S RAINING=V=
開心,,,=]
肚痛....
想了解我多d嗎?XD

日誌分類
全部 (6)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 6
留言總數: 3
今日人氣: 1
累積人氣: 368

站內搜尋
RSS Feed

2007 年 4 月 17 日  星期二   晴天


肚痛.... 鬱悶 分類: 未分類

今日成日都肚痛....嗚,,,,,,唔知咩事><

中文專題,,,,睇左BB既老公仔,,,,,反了白眼-口-"""

P.E...果時覺得好攰,,唔想上堂呢!-/\-

跑步追*嵐童,,呵呵=V=

打籃球,,,同返C班打真係唔識打.....會傷感情的

SO我地就玩玩下咁,,唔玩比賽- -V

之後就同左1A班人比賽,,,唔多想><因一定會嗌交的

好彩最後都冇咩事,,

但係另一組就,,,,基本上我只係知大家唔鋸大家....= =""

之後見到*真鬧1A一個肥婆,,,

咁之後我同JANNIFER一齊鬧,,,XDD

我係咁叫佢肥豬呀,,,呵呵=V=

我本身都唔中2佢的,,,咁既然有機會鬧,,

咪講叫肥豬LORR~~XD

TONIGHT AR!!!-3-唔想返學

同嵐童傾電話,,,=]11:30呀XDD

PS:今日好唔鋸黎肥謙!!!.\________/.呃我?未死過呀!

<<E個ICON我好難得用一次架,,大家要珍惜XD



« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »



tofumonzter@createblog.com