今日訓到2點幾先起身....跟住食粥.....食先玩左陣電腦
....玩到5點幾就同家姐去左cb....去左宜家傢俬食熱狗
.....食先去左sogo行.....買左d野食.....跟住行到8點幾
就返屋企食飯......