04. 07. 2008    *....                            
晴天
2008-07-04

那時開始,
我對男性產生了 厭惡!
十個男人 九個壞

卻了男性,
什麼拍拖, 愛愛愛
都有了恐懼. . .

可能, 我已經成了{蕾絲邊}了
哈哈, 說笑而已
不過, 男人真的是不可靠的動物

女人要學會保護自己!
不管是身或心
不懂自我保護, 到頭來傷的都是自己

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-07-04 01:21 AM 



03. 07. 2008    *....                            
晴天
0702 & 0703滿足

0702*
補考,
ok啦..
個個都問我點..     真係唔知點答你地- -+
回家'.
沖涼,換3,食飯
出發, MK
睇『超低能特工隊』
由頭笑到尾,....


0703*
今朝....  遲到- -'
照番.. 
問題比賽愛'信雙冠
班清 好悶- -'..
輸左=]

回家. 沖涼. 換3. 出街
今日同呀媽行街..
行程如下
1. 探呀爺
2. 接呀妹 (佢個FD 超得意><)
3. 回家
4. 出大中 (原本出MK / SHATIN)
5. 大家樂TEA
6. 行街 (買左兩件3 一對鞋*v*)
7. 食雪糕''咆呋'' 好味><
8. 回家

開始cleanup間房-3-'
加油.   迎接那天xd

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-07-04 12:58 AM 



29. 06. 2008    *....                            
微雨
無線音樂台 L!ve House滿足

玩埋今天!
Momo 下就落場來了我家...
上WOW同 Wong俊文個Blog 睇 星..xd

命運積木真係好好笑.   笑左好耐
睇番WE ARE READY
見到好多 偶像..XD (0NLY講笑)

下一個目標, 可能係愛社男士的你
XD,, Kn

不過講真 - -+.. esther 好多令仔,,xd

4點幾. momo番工,
一齊走....送左佢番工 then 搵 peggy

食飯..

OMG!,,,,    4個都唔見哂- -
唉,  可能呢個係個局- -+

雖然得番高浩正, 徐偉賢, 李卓庭, 會考0分但做了老師的唔記得咩SIR
但個氣氛都好好.. 特別係高浩正個陣

我今日終於完全感受到{ LIVE }係咩- -
係我天真- -

學校隊Band 正!
band鼓好正..  好想打番><
飯島唱歌 ! 正
呀東! 正  講真, 以前好唔中2 violin聲,
原因係聽親d人拉violin , 到好似湯雞咁- -
雖然本人個班有個演奏級...  
可能係因為中2今日個 melody

我明白點解mo咁唔like個樣野- -
真係好難頂..xd

完左..  我份人比較unusual
唔中2同明星影相- -+'
d人搵緊明星影相的時候...
我and mo 同緊 呀東吹水..
你快d去完北京- - 好想搵你唱多次k..xd
之後影相!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -^- (MO)!
跟住又同陳永發(呀發) 影相
呀發好搞笑... 

完左..   去左糖痴豆
途中見到姑姐
冇食.. 
好興奮 ><
見到C2SB!!!!!   好耐冇見..

回家'..
THE END

( MOMO!  我有失.. 但係我有得..XD)

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-06-30 02:24 AM 



28. 06. 2008    *....                            
陰晴不定
2008-06-29愉快

昨晚, 寫劇本寫到零晨4點SIN訓.

今日終於番教會啦..
合團..

5點幾回家

黎C 大戰 荔枝!!  哈哈

劇本,.  劇本,. 還是劇本
第2個人讚好!.. ^^
開心..        不過可能係大話..XD
劇本好傷腦筋
不過好在有 幕後黑手同幕後貓手幫我

說真的,
劇本... 好玩野- -

同Peggy傾電話.
我的不尋常把她嚇到.
家姊  哈哈

我地個組織名..
WTO!
Whoops! Trivial Organzion
哎喲!        不重要的組織
                       by Peggy
哈哈. 

明天 去聽concert'..  
!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-06-29 02:24 AM 



28. 06. 2008    *....                            
微雨
王苑之 學會愉快

彈奏的黑白琴鍵  你猜不透  你學不會
我的旋律你聽見  弦外之音你誤解
並肩的肢體語言  不夠整齊  不夠絕對
沉默想討你安慰  你卻當作是責備

#我愛上的是誰  真正的你還是我支配
大部分的時間  選錯了座位#

溼透的落雨大街  腳步倉促  水花紛飛
我的憂鬱你發現  心底秘密卻擱淺
獨自的空蕩房間  沒有光線 沒有音樂
多希望你在面前  卻滿室寂寞雲煙

Repeat#

*事與願違  我流下雪白的眼淚
來自忽略  你的純粹
只忙著核對預設情節  和現實的你脫軌

釋放世界  或許愛是學會看見
自己和你  無可取代的美*

不是給自己太多界線

我愛上的是誰  真正的你還是我支配
如果遠走高飛  會不會思念

Repeat*
不給自己太多

Repeat*
不是給自己太多  不是給自己太多界線

彈奏的黑白琴鍵  你猜不透  你學不會

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-06-28 01:05 PM 



ceilalai1994
暱稱: LaiC=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
懶了=]
-3-
TRY MY BEST=]
I MISS YOU
睇波=]
文章分類
全部 (226)
Lyric OR MV (13)
生活點滴 (181)
我手寫我心' (33)
未分類 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
尚無任何好友
最近訪客
最近沒有訪客