|
04. 07. 2008 *....
晴天
♥2008-07-04
那時開始,
我對男性產生了 厭惡!
十個男人 九個壞
卻了男性,
什麼拍拖, 愛愛愛
都有了恐懼. . .
可能, 我已經成了{蕾絲邊}了
哈哈, 說笑而已
不過, 男人真的是不可靠的動物
女人要學會保護自己!
不管是身或心
不懂自我保護, 到頭來傷的都是自己
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-07-04 01:21 AM |
|
03. 07. 2008 *....
晴天
♥0702 & 0703
0702*
補考,
ok啦..
個個都問我點.. 真係唔知點答你地- -+
回家'.
沖涼,換3,食飯
出發, MK
睇『超低能特工隊』
由頭笑到尾,....
0703*
今朝.... 遲到- -'
照番..
問題比賽愛'信雙冠
班清 好悶- -'..
輸左=]
回家. 沖涼. 換3. 出街
今日同呀媽行街..
行程如下
1. 探呀爺
2. 接呀妹 (佢個FD 超得意><)
3. 回家
4. 出大中 (原本出MK / SHATIN)
5. 大家樂TEA
6. 行街 (買左兩件3 一對鞋*v*)
7. 食雪糕''咆呋'' 好味><
8. 回家
開始cleanup間房-3-'
加油. 迎接那天xd
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-07-04 12:58 AM |
|
29. 06. 2008 *....
微雨
♥無線音樂台 L!ve House
玩埋今天!
Momo 下就落場來了我家...
上WOW同 Wong俊文個Blog 睇 星..xd
命運積木真係好好笑. 笑左好耐
睇番WE ARE READY
見到好多 偶像..XD (0NLY講笑)
下一個目標, 可能係愛社男士的你
XD,, Kn
不過講真 - -+.. esther 好多令仔,,xd
4點幾. momo番工,
一齊走....送左佢番工 then 搵 peggy
食飯..
OMG!,,,, 4個都唔見哂- -
唉, 可能呢個係個局- -+
雖然得番高浩正, 徐偉賢, 李卓庭, 會考0分但做了老師的唔記得咩SIR
但個氣氛都好好.. 特別係高浩正個陣
我今日終於完全感受到{ LIVE }係咩- -
係我天真- -
學校隊Band 正!
band鼓好正.. 好想打番><
飯島唱歌 ! 正
呀東! 正 講真, 以前好唔中2 violin聲,
原因係聽親d人拉violin , 到好似湯雞咁- -
雖然本人個班有個演奏級...
可能係因為中2今日個 melody
我明白點解mo咁唔like個樣野- -
真係好難頂..xd
完左.. 我份人比較unusual
唔中2同明星影相- -+'
d人搵緊明星影相的時候...
我and mo 同緊 呀東吹水..
你快d去完北京- - 好想搵你唱多次k..xd
之後影相!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -^- (MO)!
跟住又同陳永發(呀發) 影相
呀發好搞笑...
完左.. 去左糖痴豆
途中見到姑姐
冇食..
好興奮 ><
見到C2SB!!!!! 好耐冇見..
回家'..
THE END
( MOMO! 我有失.. 但係我有得..XD)
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-06-30 02:24 AM |
|
28. 06. 2008 *....
陰晴不定
♥2008-06-29
昨晚, 寫劇本寫到零晨4點SIN訓.
今日終於番教會啦..
合團..
5點幾回家
黎C 大戰 荔枝!! 哈哈
劇本,. 劇本,. 還是劇本
第2個人讚好!.. ^^
開心.. 不過可能係大話..XD
劇本好傷腦筋
不過好在有 幕後黑手同幕後貓手幫我
說真的,
劇本... 好玩野- -
同Peggy傾電話.
我的不尋常把她嚇到.
家姊 哈哈
我地個組織名..
WTO!
Whoops! Trivial Organzion
哎喲! 不重要的組織
by Peggy
哈哈.
明天 去聽concert'..
!
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-06-29 02:24 AM |
|
28. 06. 2008 *....
微雨
♥王苑之 學會
彈奏的黑白琴鍵 你猜不透 你學不會
我的旋律你聽見 弦外之音你誤解
並肩的肢體語言 不夠整齊 不夠絕對
沉默想討你安慰 你卻當作是責備
#我愛上的是誰 真正的你還是我支配
大部分的時間 選錯了座位#
溼透的落雨大街 腳步倉促 水花紛飛
我的憂鬱你發現 心底秘密卻擱淺
獨自的空蕩房間 沒有光線 沒有音樂
多希望你在面前 卻滿室寂寞雲煙
Repeat#
*事與願違 我流下雪白的眼淚
來自忽略 你的純粹
只忙著核對預設情節 和現實的你脫軌
釋放世界 或許愛是學會看見
自己和你 無可取代的美*
不是給自己太多界線
我愛上的是誰 真正的你還是我支配
如果遠走高飛 會不會思念
Repeat*
不給自己太多
Repeat*
不是給自己太多 不是給自己太多界線
彈奏的黑白琴鍵 你猜不透 你學不會
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-06-28 01:05 PM |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 46 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|