26. 05. 2008    *....                            
時晴時雨
2008-05-26

skip'  上堂

放學'..w!th 杜欣project
m記'..  oh my god- -
我唔要再食-3-''..
share w!th 杜欣'.
仲有一個2號餐' 凍Tuppucino'Tiramisu

去某人家HEA了會兒'

回家'..

嘩-口-'..  同林輝MSN...真係要鬥快- -

---
THE END'...

-------
原本有樣野想講-3-'
BUT.  算啦'..  nothing'.

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-05-27 12:21 AM 



25. 05. 2008    *....                            
時晴時雨
Project滿足

今朝大雨'  行雷?  杜欣講的

下午project'..
ha'杜欣'. 昌m
行過去個陣..
諗番琴晚楠係電話所講的
哥同生係道??0 0''..
之前閃左..

開始做project..
今次唔錯=]
大家都有用心..
食左好多野-口-'..

意大利泡沫咖啡=]


仲有用新鮮薯仔就ge薯條xd  等等


見到好多ilcian'..
又見到張卓欣0 0''..

去文娛搵concert d野..
去番文娛..  諗番起兩年前..
畢業典禮.. 不快回憶'..

the end

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-05-26 01:37 AM 



24. 05. 2008    *....                            
晴天
swimming!'' =]滿足

一周年大日子=]

今日'..   早上番學校drama
um..有d悶咁啦..hehe
哥係隔離間課室=]
同佢n小生吹左陣水..xd
11點30'.. 走lu

番教會'..
路上看見' white'呀沈' 梁{風}-->打極都搵唔到個風字
唔敢入教會t^t'..  覺得著得怪怪的'..

嘩!..今日'.. 行山?!'..大埔頭個面..九龍咩咩咩
不是吧?..
黑shirt黑裙黑襪..  差未著黑鞋- -'..
不過都ok..唔係熱..
其實唔覺熱..唔覺攰..只係係咁流汗-3-'.. 
冇蚊咬^^
一邊行..一邊係點諗..(諗咩呢..其實我個陣..諗緊咩??)
停左係道..望住周圍.. 覺得..
唔同角度去睇每一樣野.        有唔同ge感覺..

歸家'..  汁野..
游水=]'..
行去游泳池..個陣..
見到D野'..  搞到
心情變得平靜..
勁估唔到!!...  今年好過上年..
識游好多..但係- -'今年我第一次去..   點解會好左?!
見到張卓欣0 0'
有趣的事:

momo'.  -口-'  竟然當眾..
首先她從水中站起來..
再把她的上衣拿高..
綁褲頭條繩

MOMO'楠' 林輝'.    污漕><
咁都得0 0'...
中午流咁多汗..
沖都唔沖下就...
落左水0﹏0'..

我做左西瓜太郎'..
咩住左個西黎游水..
比佢地笑-3-''..
我都覺得好笑...哈哈哈哈
西瓜太郎絕招係..  爪人XD
爪到佢地傷哂..
向她們講聲對唔住..- -+
諗番起同小生'賢游水..都比我'魚個D爪..XD

去食野0 0'
下次唔食!!..  一定'.唔可以食!
回家'..
又一次要
唔該楠-]
今次又要係送..真係唔好意思..
無計..咁多個入面..係你算順路-3-'
THINK YOU AND SORRY ^^

訓教'..  SMS'....
THX MO=]' NAM
同楠傾左個電話..
你講野..真有道理..XD

開心-]'..  係米真係變左呢?
變左就好=]

-------------------
講番 一周年'..
這是我同哥的一周年xd..
開心'..     呢年入面..
過得相當快樂..     相處得十分和睦,,xd
希望以後的兩周年'..十周年都 一樣..哈哈哈^^

如有路過的..留個cm祝福我們吧..

上面段野..好似有d..哈哈''
算啦=]
--------------------

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-05-26 01:28 AM 



24. 05. 2008    *....                            
晴天
2008-05-24

開始覺得討厭!
不論你說什麼.
我也覺得不喜歡..
你說的每一句..
我也覺得你玩針對
你打的每一句
我也覺得語氣重
你說的'打的'..
我也覺得被睇死!

為什麼會這樣?!''
不可以!


SORRY呀!..
我真係發現自己有D思覺失調
我又係道自己嚇自己
正一白痴婆..哈哈

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-05-24 02:11 AM 



23. 05. 2008    *....                            
陰天
男裝SHIRT =]滿足

今日終於草夠$$'..
其實琴日都夠$..嫁啦
130'..  草左-3-
一個星期的包包'

DAY1 !
今日好精神=]
堂堂都
睩大隻眼上堂O_O!


LUNCH'.. W!TH 小彤'HA
碟碟=]'.. 好開心呀!..XD
好耐冇食飯啦..LUNCH..*v*
享受我的午餐..

番學校'.
skip'.....

放學'..  汁左d書回家=]
math今次- -..唉'..  好驚呢科tim
又要考個樣我最唔掂的科題
死得- -

回家.. 
嘩!''      勁估唔到..
竟然!!....      有人同我住埋同一個地方..
同一條街.. 同一棟樓!
佢就係..  愛社一個社幹..  叫做..叫做..
唔記得左- -'  同皮皮n屎彤似樣的

hea左陣..
換3出街=]
去吉野家搵mo'林輝

今日多得佢倆個陪我剪頭髮 =]
去左
髮絲舍.. 
洗完頭出黎..  發現momo自己一個坐係道..t^t
有人走左..  xd
剪呀剪呀!!..
個頭..  真係想打架..係d人想打我

林輝再度出現'..
佢買headphone'
搞笑- -
買定型水'..xd''   笑死
特硬!..   仲有林輝個枝痴住左張野xd

去買3啦  ><'
好開心'..  第一件自己草$買的3..
好有滿足感...
140'.. 平左19..
多得panda' 楠' 林輝..  哈哈哈哈

回家'..

聽日可以游水!!!!
=]


------------

玩左成晚相!><'
好好玩..
=]

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-05-24 02:03 AM 



ceilalai1994
暱稱: LaiC=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
懶了=]
-3-
TRY MY BEST=]
I MISS YOU
睇波=]
文章分類
全部 (226)
Lyric OR MV (13)
生活點滴 (181)
我手寫我心' (33)
未分類 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
尚無任何好友
最近訪客
最近沒有訪客