|
26. 05. 2008 *....
時晴時雨
♥2008-05-26
skip' 上堂
放學'..w!th 杜欣project
m記'.. oh my god- -
我唔要再食-3-''..
share w!th 杜欣'.
仲有一個2號餐' 凍Tuppucino'Tiramisu
 
去某人家HEA了會兒'
回家'..
嘩-口-'.. 同林輝MSN...真係要鬥快- -
---
THE END'...
-------
原本有樣野想講-3-'
BUT. 算啦'.. nothing'.
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-05-27 12:21 AM |
|
24. 05. 2008 *....
晴天
♥swimming!'' =]
一周年大日子=]
今日'.. 早上番學校drama
um..有d悶咁啦..hehe
哥係隔離間課室=]
同佢n小生吹左陣水..xd
11點30'.. 走lu
番教會'..
路上看見' white'呀沈' 梁{風}-->打極都搵唔到個風字
唔敢入教會t^t'.. 覺得著得怪怪的'..
嘩!..今日'.. 行山?!'..大埔頭個面..九龍咩咩咩
不是吧?.. 黑shirt黑裙黑襪.. 差未著黑鞋- -'..
不過都ok..唔係熱..
其實唔覺熱..唔覺攰..只係係咁流汗-3-'..
冇蚊咬^^
一邊行..一邊係點諗..(諗咩呢..其實我個陣..諗緊咩??)
停左係道..望住周圍.. 覺得..
唔同角度去睇每一樣野. 有唔同ge感覺..
歸家'.. 汁野..
游水=]'..
行去游泳池..個陣..
見到D野'.. 搞到心情變得平靜..
勁估唔到!!... 今年好過上年..
識游好多..但係- -'今年我第一次去.. 點解會好左?!
見到張卓欣0 0'
有趣的事:
momo'. -口-' 竟然當眾..
首先她從水中站起來..
再把她的上衣拿高..
綁褲頭條繩
MOMO'楠' 林輝'. 污漕><
咁都得0 0'...
中午流咁多汗..
沖都唔沖下就...
落左水0﹏0'..
我做左西瓜太郎'..
咩住左個西黎游水..
比佢地笑-3-''..
我都覺得好笑...哈哈哈哈
西瓜太郎絕招係.. 爪人XD
爪到佢地傷哂..
要向她們講聲對唔住..- -+
諗番起同小生'賢游水..都比我'魚個D爪..XD
去食野0 0'
下次唔食!!.. 一定'.唔可以食!
回家'..
又一次要唔該楠-]
今次又要係送..真係唔好意思..
無計..咁多個入面..係你算順路-3-'
THINK YOU AND SORRY ^^
訓教'.. SMS'....
THX MO=]' NAM
同楠傾左個電話..
你講野..真有道理..XD
開心-]'.. 係米真係變左呢?
變左就好=]
-------------------
講番 一周年'..
這是我同哥的一周年xd..
開心'.. 呢年入面..
過得相當快樂.. 相處得十分和睦,,xd
希望以後的兩周年'..十周年都 一樣..哈哈哈^^
如有路過的..留個cm祝福我們吧..
上面段野..好似有d..哈哈''
算啦=]
--------------------
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-05-26 01:28 AM |
|
24. 05. 2008 *....
晴天
♥2008-05-24
開始覺得討厭!
不論你說什麼.
我也覺得不喜歡..
你說的每一句..
我也覺得你玩針對
你打的每一句
我也覺得語氣重
你說的'打的'..
我也覺得被睇死!
為什麼會這樣?!''
不可以!
SORRY呀!..
我真係發現自己有D思覺失調
我又係道自己嚇自己
正一白痴婆..哈哈
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-05-24 02:11 AM |
|
23. 05. 2008 *....
陰天
♥男裝SHIRT =]
今日終於草夠$$'..
其實琴日都夠$..嫁啦
130'.. 草左-3-
一個星期的包包'
DAY1 !
今日好精神=]
堂堂都睩大隻眼上堂O_O!
LUNCH'.. W!TH 小彤'HA
碟碟=]'.. 好開心呀!..XD
好耐冇食飯啦..LUNCH..*v*
享受我的午餐..
番學校'.
skip'.....
放學'.. 汁左d書回家=]
math今次- -..唉'.. 好驚呢科tim
又要考個樣我最唔掂的科題
死得- -
回家..
嘩!'' 勁估唔到..
竟然!!.... 有人同我住埋同一個地方..
同一條街.. 同一棟樓!
佢就係.. 愛社一個社幹.. 叫做..叫做..
唔記得左- -' 同皮皮n屎彤似樣的
hea左陣..
換3出街=]
去吉野家搵mo'林輝
今日多得佢倆個陪我剪頭髮 =]
去左髮絲舍..
洗完頭出黎.. 發現momo自己一個坐係道..t^t
有人走左.. xd
剪呀剪呀!!..
個頭.. 真係想打架..係d人想打我
林輝再度出現'..
佢買headphone'
搞笑- -
買定型水'..xd'' 笑死
特硬!.. 仲有林輝個枝痴住左張野xd
去買3啦 ><'
好開心'.. 第一件自己草$買的3..
好有滿足感...
140'.. 平左19..
多得panda' 楠' 林輝.. 哈哈哈哈
回家'..
聽日可以游水!!!!
=]
------------
玩左成晚相!><'
好好玩..
=]

[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-05-24 02:03 AM |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 46 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|