|
15. 05. 2008 *....
晴天
♥社籃'.. 對 綠色人' (德)
今日眼腫腫..

skip.哂' 因為唔記得哂..xd
打社籃'...,.. 林正浠帶
我同禎打低'..
今日好失敗><'
好多射波機會...點知..唉
唔入.. 唔入.. 同埋,, 唔入- -
輸左6分..
完場後'..
同禎係道HEA'..
肥權好搞笑' 皮皮扮海綿仔''.. JoYCE好好人=] 林正浠好nice'好人'.
回家';....
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-05-17 08:05 PM |
|
14. 05. 2008 *....
清涼
♥調了?'
今朝.. 又係唔想起身- -'..
出門口.. -口-'
忘記了拿媽媽的早餐 ..T^T
對不起.媽.. 餓死你了-3-
原來1'2堂同5'6堂調左..
上MUSIC SIN'.. 呀炳真慘..XD
上PTH'.. 同誼睇雜誌
小息'. 去了c班'.. 找哥等人..
math' quiz..
嗚t^t.. 都算... 識掛- -
小息'. 去了c班 again'..
上I'S..
我地好快.!!.. 不過成日都做小左D野..
但係我地都一樣做到個結果..呵呵
LUNCH'.. W!TH HA' 車'家峻' PEG
我個大話.. 睇黎好真- -'..
唔係!.. 唔係個大話真..
係車蠢- -+'.. 有腦GE都知無可能係佢啦
PEG好趕-口-'.. LUNCH係拎黎ENJOY嫁..XD
中史'.. 冷到想訓- -
不過.. 都要尊心!!... O O
ENG'.. 溫GRAMMAR..
好尊心咁聽!!..
放學'..練波'..
THE END'...
-----------------------------------
聽日'. 下2 ' 3打社籃!!..
要打排球場?!'
冇得睇男C打決賽><''
-----------------------------------
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-05-14 11:26 PM |
|
13. 05. 2008 *....
晴天
♥艇'..
今日'..
唔想起身- -'.. 7:20SIN起身..
7:39出門口..
米粉今日冇番- -+'.. OH YES
第1堂' ENG ..
DICTATION呀!.. 好在READING溫左..
應該唔會FAIL.. T^T'..
原來今日唔洗QUIZ'.. 早知溫DICT唔溫GRAMMAR
RECESS'.. 我本W.B 原來仲係洗胃道- -
我個本係洗胃的.. 今日唔睇下個名都唔記得交換左 0 0'..
第3堂' MUSIC'
睇 {貓 }' 音樂劇
其實D貓行出黎都幾得人驚0﹏0'..
諗起peg- -
RECESS'.. 去搵小彤- -'.
搵唔到..
去左某班房.. 打開了某人LOCKER
嘩嘩!.. 仲咁多野嫁..><'
第5堂' 米粉冇番唔洗上堂..
第6堂'.. 原本都係空堂- -
點知.. 伍SIR黎上中史'..
都好=]'.. 反正冇野做..
一如既往'.. 專心!..
LUNCH W!TH 小彤'..
碟碟AGAIN'..XD
CE'.. 比人讚我粒rose 令D.. XD
PE'.. 艇艇艇艇!!..><
228'!!... 呀魚破左記錄'..
同HA係咁遠距離同哥'生傾計...
放學'.. 打波'.. 太和'
W!TH' 哥'生'魚'HA'小彤'車'家駿'禎'家傑
好玩..XD'
唉'..SOR.. 我只係識講人地.. 自己都係咁- -''
唔買籃球鞋唔得啦- -'.. 磨到腳指公..好痛-3-
TEAM WORK!!'....
打左冇幾耐'.. 小樂黎左*v*'..
好耐冇見過啦..!!...
回家'..
食完飯'.. 溫math -]
做math做到好high..
最衰冇時間同冇精神- -''
如果唔係一定繼續溫..xd
the end'.
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-05-14 12:30 AM |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 46 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|