02. 05. 2008    *....                            
驟雨
班會旅行'..

唉''.. 今次真係失敗..
班會旅行
泡湯
!
下雨-3-'

雖然冇得去沙灘-3-'
我地入左
大尾督
燒- -v

Ha'蚊'魚'嬲'誼'FM'欣'
後加
小強'CHOLE'詠婷'CECI..

200蚊租一個爐囉!,- -'' 貴到乜咁..
厄人GE..XD


燒完野食''.諗住唱K
點知今日HAPPY HOUR 貴哦!


齊齊到太湖花園'..
的家''..


之後去左會所..
舞蹈室'.. 玩 (
魷魚
黎左)
BOM BOM BA'..
之後玩
耍盲雞
!..
好正..又蒙眼
OFF THE LIGHT
好好笑..哈哈
我同魷魚捉個陣..係咁捉番對方仲有撞埋一齊= =''
完了'..

上誼家HEA左陣..
同HA'欣去
太M'
.. 食野..HEA
欣走左..

同HA係太和村HEA
去左商務睇書..XD'..
世界健力士大全
同埋講一D英文字句GE書..等等
好好玩..XD
傾計


回家!'..
唉'..講真..今日12點幾開始都好天啦''
如果有得去米好囉- -''


呢排係咁睇戀愛自由式'..
煲哂了^^
一次過補哂呢4ge日記..

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-05-03 02:19 AM 



01. 05. 2008    *....                            
晴天
買野記'.

今日為了明天的班旅..
出黎買BBQ 野!..

THE END- -

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-05-03 01:59 AM 



30. 04. 2008    *....                            
晴天
BAND 房

今日去練BAND'..

BAND ROOM

DRUM SET *v*'
終於有機會亂打一餐.. KAKA


我要打好DRUM SET!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-05-03 01:53 AM 



29. 04. 2008    *....                            
微雨
( 補) O.P 之旅 ^^

今日齊齊去Ocean Park (O. P)
P.M的SIN有得去哦...*v*
搭旅遊巴'...


到達了'..
上午
有兩位姐姐帶我地去
海洋館鯊魚館
參觀同講解
仲有得
幕後之旅
=]
去左D{旅客止步}GE地方

2點幾 我'HA'欣.三人行=]
魷魚乘纜車*v*
我ge英明領導下..- -
同一個地方..行左3次..
都未去到我地要去ge地方- -'..
行黎行去..都行番個個位-口-'
之後..我地由落玩起-v-
sin黎一個
滑浪飛船
( 次數太多- -..忘了)
濕了'..  再黎一個
太空摩天輪
..

海盜船.. 好正呀!..
跳樓機
.. -口-'.. 
好冇安全感0﹏0'.. 不過落左個一次就冇咩好玩..
瘋狂過山車
'..  今次比上次萬聖節好玩好多><
食野..學校每人比左M記10蚊現金劵 X5張'..
越礦飛車
''- - 嘩.. 唔洗排隊..
玩完..坐係道...再玩過.
玩左...UM.. 太多次- -' 忘了..
今日
玩左N多次越礦飛車' 滑浪飛船
玩到悶..XD

最後個次滑浪飛船3個都勁濕
去玩左兩次太空摩天輪 - - OH MY MOTHER- -
衰左.. 3個都
又暈又想嘔
- -'

-口-'.. 其實去O.P玩..係好辛苦GE事- -
行都行死.又上又落..
即夜..腳抽筋- -
超想快D到2010年呀!!
O.P全新面貌..
好想睇
北極熊' 殺人鯨' 企鵝' 海象' 白諒'
鯊魚接觸' 去4D深海影院' 冰雪城堡 ect...
好正呀!!..


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-05-03 01:47 AM 



28. 04. 2008    *....                            
微雨
科學館之旅 (補打)愉快

今日GE一齊用費'.. 全由本人出..!

W!TH' 蚊'魚'蝦'嬲'FM'誼
乘火車到紅磡..
食LUNCH'..
我'蚊'魚'蝦'誼 食
M記'..
嬲'FM食
美心

7條路痴...痴下痴下,
終於去到我地GE目的地..
科學館..
$12.5 -口-'.. 最貴的一份功課'..
份野好廢- -'.. 勁快搞掂
7個
分道揚鑣
我' 蝦'FM'誼 一齊行..
蚊'魚'嬲' 一齊行..
FM好好笑(玩- -+)呀!...XD

(又- -v)

(爆了- -)


(同HA冇左下半身-口-')

之後我地7個去左歷史博物館
因為蚊'誼'蝦冇學生証
我'魚'FM'嬲買左飛入去睇野..$5!!
好好玩- -+
我地發揮左我地ge語言天份..xd

( 尊敬的林則徐 XD)

(我們的左面是嬲的至愛'..BANANA..XD)

(兩面有D 9唔搭8- -)

睇埋個專題展覽(銀行)就去搵蚊個d'
我地4個有左我地第一本存摺..xd


搵個間許留山搵到我地死死下- -'..
買左個包包食..=]



join埋哂一齊就回T.P

回家!'..

病得嚴重 T^T
聽日 ..海洋公園之旅=]

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-04-29 01:13 AM 



ceilalai1994
暱稱: LaiC=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
懶了=]
-3-
TRY MY BEST=]
I MISS YOU
睇波=]
文章分類
全部 (226)
Lyric OR MV (13)
生活點滴 (181)
我手寫我心' (33)
未分類 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
尚無任何好友
最近訪客
最近沒有訪客