|
02. 05. 2008 *....
驟雨
♥班會旅行'..
唉''.. 今次真係失敗..
班會旅行泡湯了!
下雨-3-'
雖然冇得去沙灘-3-'
我地入左大尾督 燒- -v
Ha'蚊'魚'嬲'誼'FM'欣'
後加 小強'CHOLE'詠婷'CECI..
200蚊租一個爐囉!,- -'' 貴到乜咁..
厄人GE..XD
燒完野食''.諗住唱K
點知今日HAPPY HOUR 貴哦!
齊齊到太湖花園'..
誼的家''..
之後去左會所..
舞蹈室'.. 玩 ( 魷魚黎左)
BOM BOM BA'..
之後玩耍盲雞!..
好正..又蒙眼又OFF THE LIGHT
好好笑..哈哈
我同魷魚捉個陣..係咁捉番對方仲有撞埋一齊= =''
完了'..
上誼家HEA左陣..
同HA'欣去太M'.. 食野..HEA
欣走左..
同HA係太和村HEA
去左商務睇書..XD'..
世界健力士大全 同埋講一D英文字句GE書..等等
好好玩..XD
傾計
回家!'..
唉'..講真..今日12點幾開始都好天啦''
如果有得去米好囉- -''
呢排係咁睇戀愛自由式'..
煲哂了^^
一次過補哂呢4日ge日記..
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-05-03 02:19 AM |
|
01. 05. 2008 *....
晴天
♥買野記'.
今日為了明天的班旅..
出黎買BBQ 野!..
THE END- -
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-05-03 01:59 AM |
|
30. 04. 2008 *....
晴天
♥BAND 房
今日去練BAND'..
BAND ROOM

DRUM SET *v*'
終於有機會亂打一餐.. KAKA
我要打好DRUM SET!
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-05-03 01:53 AM |
|
29. 04. 2008 *....
微雨
♥( 補) O.P 之旅 ^^
今日齊齊去Ocean Park (O. P)
P.M的SIN有得去哦...*v*
搭旅遊巴'...
到達了'..
上午
有兩位姐姐帶我地去海洋館同鯊魚館參觀同講解
仲有得幕後之旅=]
去左D{旅客止步}GE地方
2點幾 我'HA'欣.三人行=]
食魷魚乘纜車*v*
我ge英明領導下..- -
同一個地方..行左3次..
都未去到我地要去ge地方- -'..
行黎行去..都行番個個位-口-'
之後..我地由落玩起-v-
sin黎一個滑浪飛船( 次數太多- -..忘了)
濕了'.. 再黎一個太空摩天輪 ..
玩海盜船.. 好正呀!..
跳樓機.. -口-'..
好冇安全感0﹏0'.. 不過落左個一次就冇咩好玩..
瘋狂過山車'.. 今次比上次萬聖節好玩好多><
食野..學校每人比左M記10蚊現金劵 X5張'..
越礦飛車''- - 嘩.. 唔洗排隊..
玩完..坐係道...再玩過.
玩左...UM.. 太多次- -' 忘了..
今日玩左N多次越礦飛車' 滑浪飛船
玩到悶..XD
最後個次滑浪飛船3個都勁濕
去玩左兩次太空摩天輪 - - OH MY MOTHER- -
衰左.. 3個都又暈又想嘔- -'
-口-'.. 其實去O.P玩..係好辛苦GE事- -
行都行死.又上又落..
即夜..腳抽筋- -
超想快D到2010年呀!!
O.P全新面貌..
好想睇北極熊' 殺人鯨' 企鵝' 海象' 白諒'
同鯊魚接觸' 去4D深海影院' 冰雪城堡 ect...
好正呀!!..
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-05-03 01:47 AM |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 46 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|