18. 04. 2008    *....                            
颱風
九龍塘愉快

I.S'.. 6親手指t^t
         好痛呀'.. 起水泡

小息'.. 成群結隊落去食野=]

music'. 朋友' 請不要傷悲

pth'. 比杜欣吹漲= ='..
          佢想present幾多次呀??'

lunch'. w!th
4社社長' 杜欣'恩e'粟米'毛毛'彤彤'屎彤'+琪'wingin'唐心華'趙ka lok' 王崎'miss呂,梁鳳儀,陳慧明,康妮等人....
開大會=]'


放學''..
陪洗胃出九龍塘'.
整psp'..


---------

the end

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-04-19 12:44 AM 



17. 04. 2008    *....                            
颱風
2008-04-17

補打''

乜都唔記得左 = =''

只係記得..

pe堂
要跑9分鐘'.. 
唔想跑呀t^t
不過..都係要跑!
20米..76次

放學'..約左車陪我去大眾買野..
點知.. 大眾盤點..'' -口-'
OH..

5點'..同小彤回家'..
去左商務買左本劍橋英語語法


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-04-19 12:29 AM 



17. 04. 2008    *....                            
晴天
2008-04-17

被NAM/ 林輝點左'
5個願望:

1.努力唔係3分鐘熱度

2.升F.3!

3.珍惜身邊人!

4.世界和平

5.物價下降'

點你做野的人是: NAM/ 林輝
你地的關係: 唔識佢..XD'.. FDFDFD

對她/他的5個印象:
(NAM)
1.好人'

2.係咁讀係咁讀

3.身邊勁多女-口-'

4.重色輕友'....哈

5.樂於助人

(講到好似好衰咁..= =)

林輝
1.好人
2.好玩得
3.好笑
4.係咁讀係咁讀
5.男人黎!(真係諗唔到)

印象最深刻的事: 多到唔記得 或 少到數唔到  (倒數個日)

變成你的情人,你會: 死得啦''..  仲唔比周邊D人打死''XD.. 認真答- -'.. 我一定係發夢 (都係發夢)

如果她變成你的敵人,你最痛恨他的地方是: 痛恨佢點解要中2個男GE= ='..XD (同樣答案)

現在你最想他為你做的事: 唔該你考好個會考= = (冇, 考好個高考)

把這份問卷傳給10位人兄:

1.源'

2.車

3.HA

4.PEG(岩岩又打左PAG- -)

5.魚'

6.蚊'

7.彤

8.林輝

9.楠

10.彬

(額外加一條,點左唔一定要做)

【 6 號在跟誰談戀愛】仲係單身'..有興趣GE可以去結識下..令女!

【 9 號是男是女 】男人

【如果 7 和 10 走在一起 , 會是好事嗎 】9唔搭8

【 那麼 8 和 5 】都係..9唔搭8''..

【 2 號在讀什麼 】會考生-V- (唔洗改..- -+)

【最後跟 3 號聊天是什麼時候】冇幾耐

【 8 號喜歡哪種樂隊 】唔知BO,..估..POP SONG - -+

【 1 號有沒有兄弟姐妹 】1個呀哥 1個好鍚GE呀妹(本人..哈哈)

【 你會不會追求 3 號 】會呀! 我咁愛佢..XD

【 那7號呢 】都會''..愛爆了

【 4 號是單身嗎 】嘩..一言難盡

【 5 號的姓氏 】陳

【 10 號的名字 】梁學彬

【 2號讀哪間學校 】沐恩  (將來 IVE XD)

【 隨便說一些有關 1 號的事 】呀哥差我兩份禮物..XD

【 9 號呢 】考會考

【 3 號呢 】123'

【 你試過對 8 號有 feel 嗎 】冇=],, 不過值得做個FD'.

【 9 號住哪 】太湖.. 長細地址不太清楚

【 4 號最喜歡的顏色 】彩色

【 2 號喜歡 7 號嗎 】哈哈''..不喜歡..

【 你怎麼認識 2 號的 】BZ 楠'.

【 1 號有沒有寵物 】冇

【 5號是否是有史以來最性感的人】係呀..哈哈哈哈''..

【 10 號跟你告白,你會答應跟他交往嗎 】 唔會囉- -''..咩事

【 1 號係您心目中係咩地位 】地位仲係好穩定咁處於第1位*... 兄妹'.. 永遠同我最襯的人..XDXD'.. 知己2

【 1- 10 順序最知你D近況同經歷 】 3 -> 5 -> 6 -> 1 -> 4 -> 2 -> 9 -> 7 -> 10 -> 8 ->

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-04-17 12:54 AM 



16. 04. 2008    *....                            
晴天
心情處於谷底鬱悶

今朝同小彤回校'..
wow個個'..超冇癮

IS' 燒麵包好好玩'..XD
學校冇交石油氣費呀!!


第1個RECESS''. THX PEGGY陪我
搵呀梁SIR搞點請假D野..
幫埋呀魚..一次過服務XD'' 我呢種FD係邊搵呀..!
THX 梁+yee (唔係miss) 借筆比我=]


ENG'.. 可能係因為 DICT' 同專心上堂
呢兩堂好快過*V*
去左TOILET
終於明白點解D人話..
辨公室個TOILET係可以知道好多人GE野
其實連學校TOILET都會係咁= ='..

LUNCH'.. W!TH 車'.
二人世界..哈哈哈 講下笑''
你地唔好搵人打我 ..= =
食碟碟.. 
0口0'..專專同高佬個D..
佢地係得GE= =
問條IQ 題!
碟碟張餐牌寫' 凡穿整齊校服學生可減2蚊(大至內容係咁..)
知唔知點解高佬著住校服但係冇得減兩蚊?
答案下期分解..XD

THX' 劉志穎=]' 呢8年..
冇白廢..哈哈''..   M&M

過左搵吹水..
好在有哥陪'..
THX 哥'.. (仲有... 其餘4粒果)

MATH'..留心做數'..食M&M!..XD

CE'. -口-'.. 成堂差唔多自修'..

放學'..大埔墟體育館打波''..
鬥波''..


THX 小彤'.. 陪我去商務

--------------------
今日THX左好多人=]
聽日上堂有
熊仔餅*v*!!

好野'..
4月29 海洋公園
          4月30 游水'.. 
          5月2   班旅!
---------------------
場波完左1日啦''..
心情..依然... 處於谷底

--------------------
以下兩個''.. 特別多謝!!
 1'
小生..  ( 用心良苦'.. 有你呢個FD..真係好!!.. 感動!)
 2' 車 (謝住SIN- -)

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-04-17 12:37 AM 



15. 04. 2008    *....                            
晴天
八強'.感動

今朝起身''... 好攰'..全身無力''
膝頭有d痛'..

第6堂去左見黃姑娘
原因係.. 我自殺'..=]
xd
好在第6堂math冇野教''..

lunch'.. 同蚊;魚'嬲'fm'誼

好期待ge時間'.. 3點!
到啦!... 女c有得早放

d人放學個陣''..
女c n sir 齊齊到龍琛路體育館
今日係8強!
對心誠
第一,2節'.. 炒佢地10分上
第3.4節'.. 開始比佢地追..
最後'.. 3分!'..輸左比佢地
41比44'..打3場'..第一次打到4十幾

女c ge 眼淚 隨著咇咇聲'..
一滴一滴'..
大家努力到8強'..
16強因為好運..唔洗打
41比44.. 乜都冇哂'..
一場好唔抵ge波

呢4場波'..  女c之間建立左一份默契' 友誼
雖然唔會好深,,  
我地呢隊女c'.. 要下年再下年sin可以再一齊決戰球場
唔好再自責'... 已成定局ma'.
相信神'.. 佢會給最好我地
佢唔比我地羸'.. maybe..
我地之後ge個幾場波有人受傷'..意外等等
開心d吧'..

哭泣聲與雪糕車聲! =]

今日結識了' 小樂 xd
仲有 ming!..

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-04-15 10:43 PM 



ceilalai1994
暱稱: LaiC=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
懶了=]
-3-
TRY MY BEST=]
I MISS YOU
睇波=]
文章分類
全部 (226)
Lyric OR MV (13)
生活點滴 (181)
我手寫我心' (33)
未分類 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
尚無任何好友
最近訪客
最近沒有訪客